شفر:عملکرد داور عالی بود/ بازگشت شجاعیان خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از بازگشت داریوش شجاعیان خوشحالم هستم و او امروز خوب بازی کرد و طبیعی است که بعد از بعد از یک غیبت طولانی برخی اشتباه کنند.

شفر:امیدوارم همه بازی امروز را دیده باشند/ از عملکرد همه راضی هستمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال  در نشست خبری پس از پیروزی مقابل پیکان گفت:شروع مسابقه یک مقدار سخت بود. می‌دانستیم پیکان تیم خوبی است و به ویژه در ضد حملات خوب عمل می‌کند.

او ادامه داد:از گل‌های مهاجمان راضی و خوشحال هستم. گل‌های تبریزی و ایسما بسیار خوب بود و باید بگویم بابت روحیه تیمی خوشحال هستم. دیروز نیز گفتم که در گذشته مشکلاتی داشتیم، اما از عملکرد همه خوشحال هستم که با همه توان جنگیدند و امیدوارم همه بازی امروز را دیده باشند و به این تیم احترام بگذارند.

از بازگشت شجاعیان خوشحالم 

شفر افزود: از بازگشت داریوش شجاعیان بعد از 6-7 ماه بسیار خوشحالم هستم و او امروز خوب بازی کرد و طبیعی است که بعد از بازگشت بعد از یک غیبت طولانی برخی اشتباه می کنند. تعویض او نیز به دلیل اشتباهات نبود و ما نمی خواستیم برای او مشکلی ایجاد شود.

او بیان کرد :گل زکی پور برابرذوب آهن آفساید گرفته شد اما از اولین گل او که امروز ثبت شد بسیار خوشحالم و این گل به اعتماد به نفس او کمک می کند. به هیچ وجه مغرور نمی شویم و امروز اشتباهاتی داشتیم که باید کمتر شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد :ما در مسیر پیشرفت هستیم اما هنوز کامل نشدیم و راه زیادی برای کامل شدن داریم و باید سخت تمرین کنیم و امیدوارم یک زمین تمرین خوب برای روزهای آینده داشته باشیم. ما روی زمین بازی می کنیم و داشتن یک زمین تمرین برای ما بسیار مهم است. چیزی که امروز دیدیم، یک کار تیمی بسیار خوب بود. در گذشته نیز بازیکنان برای اهداف خود جنگیدند.

عملکرد داور عالی بود 

شفر بیان کرد :امروز نیز دیدیم که همه به هم کمک می کردند و این روحیه تیمی ما را نشان می دهد. بعد از گل ایسما، وریا و بقیه گل ها همه تیم ما خوشحال بودند. حتی فرشاد محمدی مهر و روح الله باقری نیز که روی نیمکت نبودند، اعتراض نداشتند و نیمکت نشین ها نیز اعتراضی نداشتند که این برای آینده ما بسیار خوب است.

او‌ درباره عملکرد داوری گفت :یک تعریف و تمجید نیز باید از عملکرد داور داشته باشم که بهترین عملکرد تیم داوری بود. در یک صحنه بازیکنان پیکان مرتب گفتند پنالتی اما پنالتی نبود و عملکرد داور عالی بود.

برای فرکی آرزوی موفقیت می کنم

شفر درباره حضور فرکی در تیم پیکان گفت :برای مربی جدید پیکان آرزوی موفقیت می کنم. او مربی خوب و قابل احترامی است و منتظر بردهای بعدی او خواهم بود و مطمئنم تیم خود را به لیگ بر می گرداند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره حضور منشا در استقلال بیان کرد :قبل از بازی از او سوال کردم که در چه پستی می تواند به ما کمک کند و او گفت در راست و چپ می تواند به میدان برود. ما نیز طبیعی بود که به شجاعیان استراحت بدهیم و منشا به میدان رفت و توانست به تیم کمک کند. شاید در دیدارهای بعدی درباره مسائل دیگری صحبت کنم.


بیشتر بخوانید:

حاشیه‌های پیش از دیدار استقلال و پیکان

پیکان ۰-۴ استقلال تهران / پیروزی پرگل آبی پوشان در شهر قدس / خط و نشان شاگردان شفر برای بالای جدولی ها


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار