توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی به طول بیش از ۱۵ کیلومتر در خوی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت:با هدف ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی بیش از ۱۵ کیلومتر عملیات توسعه شبکه آب در ۱۰ ماهه سالجاری انجام شده است.

توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی بطول بیش از ۱۵ کیلومتر در خویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی بطول ۱۵ کیلومتر و ۶۴۰ متر خبر داد و گفت : شرکت آب فاضلاب خوی (شامل شهرهای خوی ، فیرورق ، ایواوغلی ، دیزج دیز و قطور) با جمعیتی بالغ بر ۳۶۷ هزار نفر و ۸۵ هزار و ۳۱۰ فقره اشتراک آب دارای ۶۶۸ کیلومتر شبکه آبرسانی و خطوط انتقال آب شرب در اقطار مختلف می باشد  و این در حالی است که علاوه بر توسعه محدوده شهری و افزایش ساخت و ساز و تراکم بالای جمعیتی و ضرورت توسعه شبکه ، بخشی از خطوط آبرسانی موجود نیز به لحاظ قدمت و فرسودگی نیاز به اصلاح و بازسازی دارد .

وی اضافه نمود : در این راستا بخشی از این عملیات ( اصلاح و توسعه شبکه ) طی ۱۰ ماهه سال جاری و با هدف ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی شهروندان مطابق اولویت بندی صورت گرفته در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام می باشد .

ولیزاده ضمن تشریح این عملیات تصریح کرد : در ۱۰ ماهه سال جاری و پیرو برنامه های زمانبندی شرکت ۹ کیلومتر ۴۰۰ متر شبکه در جاهایی که فاقد شبکه آبرسانی بودند اجرا کرده است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی یادآور شد : با اجراء و بهره برداری از این طرح بخش قابل توجهی از شبکه و خطوط آبرسانی شرکت بروز و مطابق استانداردهای لازم خواهد بود و کل این عملیات اعم از خرید لوله و تجهیزات و همچنین اجرای پروژه با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات عمرانی و داخلی تامین گردیده است .

انتهای پیام/م

توسعه خطوط آبرسانی در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.