نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

ایستادگی در برابر یاوه‌گویی استکبار رمز پیروزی ملت ایران است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: ایستادگی در برابر یاوه‌گویی دشمنان و استکبار رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، با اشاره به در پیش رو بودن ۲۲ بهمن ماه، اظهار داشت: مردم ایران با حضور پرشور و دشمن شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نشان خواهند داد که وحدت و همدلی آن‌ها ضامن اقتدارنظام اسلامی است.

وی، افزود: آمریکا و هم‌پیمانانش از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی با ملت ایران را آغاز کرده‌اند و امروز هم شاهد ادامه این وضعیت هستیم.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: مردم ایران تنها به پشتوانه رهبری مقتدر و ایستادگی در برابر یاوه‌گویی دشمنان راه موفقیت را تا امروز آمده‌اند و از این پس نیز به همیت ترتیب ادامه خواهند داد.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، سیره زندگانی حضرت زهرا (س) را نمونه‌ای از الگوی زندگی اسلامی دانست و ادامه داد: زندگی حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) به همه نشان می‌دهد که برای داشتن زندگی مطلوب الهی باید در برابر همسر نرمخو و با محبت رفتار کنند.

انتهای پیام/م

نماز جمعه ارومیه

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.