افتتاح ۴ نمایشگاه در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند از افتتاح ۴ نمایشگاه تخصصی در منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری و کسب‌وکار‌های منطقه آزاد اروند شامگاه گذشته در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی گفت: هم زمان با دهه مبارکه فجر ۴ نمایشگاه تخصصی مواد غذایی، آرایشی بهداشتی، سلولزی و شوینده ها، صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی در سایت نمایشگاه دائمی منطقه آزاد اروند برگزار شد.

وی افزود: همزمان با افتتاح این نمایشگاه تخصصی هیئت‌های تجاری عراقی جهت بازدید از این نمایشگاه وارد منطقه آزاد اروند می‌شوند.

معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند ادامه داد: در این نمایشگاه ۶۰ شرکت در زمینه آرایشی، بهداشتی و مواد غذایی سلولوزی و شوینده‌ها حضور دارند و ۴۵ شرکت در زمینه صنعت و ساختمان و دکوراسیون داخلی ازاستان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی، بوشهر، همدان، خوزستان و مناطق آزاد حضور دارند.

موسوی در خصوص هدف برگزاری این نمایشگاه گفت: توسعه و افزایش صادرات تولیدی، جذب سرمایه گذار، حمایت از تولید داخلی، معرفی توانمند‌های کشور در زمینه مواد غذایی، آرایش و بهداشتی، سلولزی و شویندها، صنعت ساختمان و دکوراسیون از اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌باشد.

این نمایشگاه از ۱۸ بهمن لغایت ۲۲ بهمن ماه و به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی در سایت نمایشگاه‌های دائمی منطقه آزاد اروند برپا است.

انتهای پیام/ د

افتتاح ۴ نمایشگاه تخصصی

برچسب ها: نمایشگاه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.