امام جمعه هرات گفت: ٢٢ بهمن  یکی از وقایع حساس تاریخ جهان است که هیچ حادثه‌ای مبارک‌ تر از این روز برای ملت ما نبوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حجت الاسلام جعفری، امام جمعه هرات گفت: ٢٢ بهمن  یکی از وقایع حساس تاریخ جهان است و هیچ حادثه‌ای مبارک‌تر از ٢٢ بهمن برای ملت ما نبوده است پس ما باید در این روز با اسلام و انقلاب و امام تجدید عهد کنیم.

وی به اهمیت ویژه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال اشاره کرد و افزود: حضور مردم در راهپیمایی امسال از حضور در تمام راهپیمایی‌های گذشته و دیگر عرصه‌های مردمی انقلاب اهمیت بیشتری دارد، زیرا دشمنان نظام اسلامی در روند یک جنگ همه جانبه اخیر برای تسلیم کردن و براندازی نظام اسلامی امید بسته اند.

وی تصریح کرد: تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی مملو از دستاورد‌های گران قدر است که می‌توان چراغ راه آینده نظام اسلامی باشد در این میان برخی اصول و باور‌ها و شعار‌ها حقیقت خود را در عمل آشکار کرده است.

حجت الاسلام جعفری به سفر معاون درمان و مدیر درمان دانشگاه شهید صدوقی استان طی چند روز گذشته به شهرستان خاتم اشاره کرد و گفت: تخصیص ۳ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات ضروری بیمارستان، شروع به ساخت کلینیک تخصصی شهرستان، خرید دستگاه لاپراسکوپ که از اهمیت بالایی برای بیماران برخوردار است از مصوبات سفر مسئولان به شهرستان خاتم است.

در پایان حجت الاسلام جعفری به انتصاب مدیر جدید آموزش وپرورش شهرستان توسط مدیرکل آموزش وپرورش و مسئولان نیز خبرداد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه هرات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.