پاسخ ملت ایران به توطئه‌های دشمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه موقت شهرستان ساری گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن با حضور پرشکوه در راهپیمایی، گستاخی‌ها و توطئه‌های دشمنان را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت شهرستان ساری در نماز جمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه تبعیت از رهبری سبب پایداری و تداوم انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن با حضور پرشکوه در راهپیمایی، گستاخی‌ها و توطئه‌های دشمنان را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

وی با تاکید بر مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: انقلاب اسلامی با سرعت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

حجت‌الاسلام قاسمی با اشاره به بیانیه گستاخانه اتحادیه اروپا از مسئولان خواست تا این بیانیه را بی پاسخ نگذارند و گفت: ملت ایران در روز ۲۲ بهمن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سرخواهند داد و گستاخی‌های آنان را پاسخ می‌دهد.

امام جمعه موقت ساری نقش رسانه‌ها را در فرهنگ سازی، تبیین و انتقال ارزش‌های و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی موثر دانست.

وی در بخشی از سخنانش با گرامیداشت ایام فاطمیه، الگوگیری از سیره و منش حضرت فاطمه زهرا (س) را در زندگی الزامی دانست و گفت: سیره فاطمی را در امور مختلف سرلوحه قرار دهیم.

وی افزود: ما شیعیان در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که امام زمان در پشت پرده‌های غیبت است، مادر ایشان حضرت زهرا (س) باید الگو و اسوه مردم باشد و جایگاه زهرای اطهر در زندگی فردی و اجتماعی مشخص باشد بطوری که الگو برای مردان و زنان جامعه شود، به فرموده امام عصر، زنان جامعه امروزی ما نباید الگوی غربی داشته باشند، مادر و همسری همانند زهرا با رفتار و منش باید الگو باشد.

امام جمعه موقت شهرستان ساری گفت: پیامبر اکرم، خاتم الانبیا در زندگی روزمره به دخترش اهمیت فراوانی میداد، الگو و اسوه کسانی که پدرو مادر را در قید حیات دارند باید بی بی دوعالم باشد.

حجت‌الاسلام قاسمی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) صاحب سبک و ایده، راهبر و راهدان است و عظمت و بزرگی بی بی دو عالم کاملا واضح است، و همه باید پیرو این مکتب باشیم، ولی متأسفانه اگر پیرو بی بی دو عالم بودیم، مشکلاتی، چون افزایش آمار سن ازدواج، مشکلات بخش اجتماعی و اقتصادی را نداشتیم.

وی گفت: در ایام فاطمیه بسر می‌بریم، به فرموده مقام رهبری؛ من تمام گرفتاری‌ها و مشکلات مملکت در واسطه نشستن در روضه زهرا حل کرده و به هر آنچه می‌خواهم دست پیدا می‌کنم.

انتهای پیام/آ

مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

برچسب ها: دهه فجر97 ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار