مردم ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ،انتظارات دشمن را کور سازند

امام جمعه تبریز گفت: افرادی که عشق به کشور و ایران اسلامی دارند باید در این راهپیمایی حضور یابند و انتظارات دشمن را کور سازند.

عاشقان به کشور و ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن انتظارات دشمن را کور سازندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی،در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلای اعظم امام خمینی (ره) با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در کنگره اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا بامداد روز چهارشنبه در کنگره سخنرانی کرد و در بخشی از سخنان خود بار دیگر به تکرار اتهامات بی‌اساس پرداخت.

وی افزود: ترامپ در کنگره دوباره مطرح کرد که دولت ایران حامی تروریست بوده و آن را یک رژیم رادیکال توصیف کرد در حالی که افکار عمومی و همه انسان‌های آزاده در سراسر دنیا می‌دانند که ایران با بیش از ۱۷ هزار شهید ترور، خود بزرگ‌ترین قربانی تروریست است.

امام جمعه تبریز با طرح سوال اینکه آیا ایران تروریست است یا برخی کشور‌ها که با خرید تجهیزات ترور روی زنان و مردان بی‌پناه یمن آن‌ها را آزمایش می‌کنند، افزود: آیا ایران حامی تروریست است یا آمریکایی که دیکتاتوری‌اش زبانزد خاص و عام است؟

وی ادامه داد: آیا ایران تروریست است و یا رژیم جعلی صهیونیستی که صد‌ها و هزاران نفر از فلسطینی‌ها را از خانه و کاشانه خود آواره کرده و آن‌ها را به شهادت می‌رسانند؟

نماینده، ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: البته حرف‌های ترامپ در کنگره با اظهار تاسف افراد دموکرات کنگره مواجه شد و حتی بسیاری از آن‌ها در مراسم سر خود را به نشانه تاسف تکان داده و حاضر به تشویق وی نشدند.

وی ضمن محکوم کردن صحبت‌های ترامپ از افکار عمومی و از وجدان‌های بیدار خواست تا در خصوص این اتهامات بی‌اساس آمریکا بیشتر تامل کرده و ببیند که آیا با این اوصاف جمهوری اسلامی ایران حامی تروریست است یا آمریکا و رژیم صهیونیستی؟

نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، موشک هویزه که از دستاورد‌های عظیم انقلاب بوده و به مناسبت چهلمین سال انقلاب رونمایی شد را مورد اشاره قرار داد و گفت: رونمایی از موشک هویزه جزء افتخارات در زمینه خودکفایی نظامی است به طوریکه توضیحات لازم توسط مسوولان داده شد. این موشک توسط متخصصان هوافضا طراحی شده و برد پروازی آن ۱۳۵۰ کیلومتر است و ما این موفقیت را تبریک می‌گوییم.

امام جمعه تبریز با اشاره به مناسبت‌های تقویمی هفته گفت: روز نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ماه از جمله روز‌هایی است که کمر طاغوت را شکست چراکه بیعت نیروی هوایی با امام راحل در سرعت بخشیدن به انقلاب اسلامی نقش موثری داشت و باعث شد تا نیروی هوایی همیشه محبوب مردم باشد.

وی افزود: اول مهر ماه سال ۱۳۵۹ این نیروی هوایی بود که آشیانه‌های هوایی بعثی را بمباران کرد و آن‌ها را در هم شکست.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه به روز حفاظت اطلاعات سپاه اشاره کرد و گفت: این نیرو‌ها در جهت جلوگیری از هرگونه نفوذ اقدام کرده و بسیار موفق هستند.

وی افزود: روز تشکیل کمیته‌های انقلاب را پیش رو داریم که نباید این کمیته‌ها فراموش شوند و از خدمات آن‌ها غافل شد چراکه آن‌ها در طول ۴۰ سال و دفاع مقدس کار‌های بزرگی انجام داده و شهدای زیادی تقدیم اسلام کرده‌اند.

آل‌هاشم با تاکید به نقش مردم در پیروزی انقلاب تصریح کرد: آزادی از سلطه ابرقدرت و شکستن حریم دروغین ابرقدرت‌ها، احیای کرامت زن از جمله دستاورد‌های انقلاب است.

وی ادامه داد: پافشاری روی اصول دینی و معنوی انقلاب و عمل به منویات رهبری و حفظ ارتباط با خدا برای تداوم و حفظ انقلاب وحدت و انسجام ملی حول محور ولایت، بالابردن بصیرت دشمن شناسی و تداوم آن، حفظ آمادگی دفاعی از جمله شاخصه‌هایی است که باید داشته باشیم.

خطیب جمعه تبریز با تاکید به حذف کامل شکاف طبقاتی و عدم توقع از بیگانگان گفت: علت اصلی که باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنیم این است که تمام دشمنان دست در دست هم داده‌اند تا جشن ۴۰ سالگی انقلاب را کمرنگ نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه مواجهه با استکبار جهانی باید هوشیار عمل کرد، توضیح داد: امسال هر فرد مسلمان ایرانی با هر سلیقه باید در این راهپیمایی شرکت کند.

آل‌هاشم با دعوت از مردم آذربایجان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: افرادی که عشق به کشور و ایران اسلامی دارند باید در این راهپیمایی حضور یابند و انتظارات دشمن را کور سازند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: راهپیمایی امسال تجلی وحدت و همبستگی ۴۰ سال ملت و تجلی مردم سالاری دینی است و آغاز باشکوه دهه پنجم انقلاب است و بیعت نسل چهارم انقلاب با آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل خواهد گرفت.

وی افزود: ۲۲ بهمن ماه روز بیعت با رهبر معظم انقلاب در آغاز دهه پنجم انقلاب است و امیدواریم با حضور خود در راهپیمایی روز دوشنبه به وظیفه دینی خود عمل کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: سخنران ویژه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش است و امیدواریم با حضور صمیمی و خالصانه در راهپیمایی امسال در کنار مردم قهرمان پاسخی محکم به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی بدهیم.

انتهای پیام/

عاشقان به کشور و ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن انتظارات دشمن را کور سازند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار