کی روش در صدد طلسم شکنی در کلمبیا

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در صدد است تا در تیم ملی کلمبیا طلسم شکنی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ درحالی از خرداد ۱۳۹۸ در برزیل برگزار خواهد شد که ۱۲ تیم در این رقابت ها حضور دارند که در صدد کسب قهرمانی هستند. ژاپن و قطر نیز مهمانان این تورنمنت هستند تا بتوانند جذابیت مسابقات را افزایش دهند. 

در تمام ادوار تاریخ کوپا آمریکا، ۱۵ بار اروگوئه مقام قهرمانی را بدست آورده است و دوره پیش نیز تیم ملی شیلی موفق شد تا جام را به خانه ببرد، البته در سال ۲۰۱۹ این مسابقات از جذابیت بیشتری برای فوتبالدوستان ایرانی برخور دار است. پس از پایان قرارداد کارلوس کی روش ۶۵ ساله با فدراسیون فوتبال ایران، او قراردادی ۴ ساله با کلمبیا امضا کرد تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

نخستین بازی سه رنگ ها (لقب تیم ملی فوتبال کلمبیا) با ژاپن در چارچوب دیداری تدارکاتی است اما کلمبیایی ها امیدوار هستند با کی روش طلسم ۱۸ سال قهرمان نشدن در کوپا آمریکا را بشکنند و مانند ۲۰۰۱ به قهرمانی برسند.

یاران رادامل فاکائو در گروه B آن مسابقات با تیم های آرژانتین، قطر و پاراگوئه همگروه است و فوتبالدوستان کلمبیایی امیدوارند تا با حضور ستارگانی همچون داوید اوسپینا (دروازه بان ناپولی ایتالیا)، خامس رودریگز (هافبک بایرن مونیخ آلمان)، رادامل فالکائو (مهاجم موناکو فرانسه)، خوان کوادرادو (هافبک یوونتوس ایتالیا)، داوینسون سانچز (مدافع تاتنهام انگلیس)، جیسون موریلو (مدافع بارسلونا اسپانیا)، سانتیاگو آریاس (مدافع اتلتیکو مادرید)، خوان کینترو (هافبک ریورپلاته آرژانتین)، کریستین زاپاتا (مدافع میلان ایتالیا)، یری مینا (مدافع اورتون انگلیس) و ... به قهرمانی برسند.

آخرین دوره ای که کلمبیا موفق شد به قهرمانی در کوپا آمریکا برسد به سال ۲۰۰۱ برمی گردد که میزبان مسابقات بودند و موفق شدند در بازی پایانی با گلزنی ایوان کوردوبا، مکزیک را شکست دهند.

کی روش پس از اینکه با کلمبیا قرارداد بست، در نشست خبری بیان کرد، رویایی ما قهرمانی است و باید روی میراث تکنیکی که سرمربی قبلی به جای گذاشته، کار کنیم و آن را ارتقا دهیم.


بیشتر بخوانید:

دستمزد کارلوس کی‌روش در کلمبیا مشخص شد

شراکت کی روش در معتبرترین لیگ های فوتبال جهان

مراسم معارفه کی روش برگزار شد


انتهای پیام/

کی روش در صدد قهرمانی با کلمبیا در کوپا آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار