مذاکرات اماراتی‌ها با گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران

مسئولان فدراسیون فوتبال امارات مذاکرات خود را با "فن مارویک" برای جایگزینی "آلبرتو زاکرونی" آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن و حذف از رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات، قرارداد کارلوس کی روش پرتغالی با فدراسیون فوتبال کشورمان به پایان رسید و او با عقد قراردادی ۴ ساله هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفت.

پس از خروج کی روش از فوتبال ایران، نام های زیادی برای جانشینی این مربی اعلام شد. از خوزه مورینیو و زیدان تا اروه رنار، یورگن کلینزمن و لوران بلان. البته چندی قبل سعد الحارثی، خبرنگار عربستانی و عضو سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی در صفحه توییترش اعلام کرد، فن مارویک سرمربی سرشناس هلندی در آستانه امضای قرادادی ۴ ساله با فدراسیون فوتبال ایران است.

فن مارویک سابقه مربیگری در تیم های ملی فوتبال هلند و عربستان را در کارنامه خود دارد و همچنین در تیم های باشگاهی چون هامبورگ و دورتموند آلمان و فاینورد هلند سرمربیگری کرده است.

ساعتی پیش یکی از رسانه های اماراتی هم بیان کرد، فدراسیون فوتبال امارات پس از پاسخ منفی اروه رنار به سراغ فن مارویک رفته تا او را متقاعد به سرمربیگری این تیم کند.

فن مارویک در سال ۲۰۱۰ با تیم ملی هلند به مقام نایب قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی رسید و در نخستین تجربه مربیگری خود در آسیا با استرالیا نتوانست بیش از ۵ ماه ادامه دهد و حال باید دید سرمربی چه کشوری خواهد شد. اماراتی ها هم پس از قطع همکاری با آلبرتو زاکرونی، مذاکراتی با اروه رنار هم داشتند اما او پاسخ منفی داد و حال در صدد مذاکره با فن مارویک هستند.

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران نیز تلاش می کنند تا اکنون مربی موقتی را انتخاب و سپس سرمربی جدید را مشخص کنند.


بیشتر بخوانید:

جانشینی مارکار آقاجانیان جای کی‌روش صحت ندارد

کی روش رسما خداحافظی کرد

کارلوس کی روش حرف آخرش را زد


انتهای پیام/

مذاکره اماراتی ها با فان مارویک آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
بهتر بود همون کی روش رو نگه می‌داشتند 3تا گل ژاپن همش
تو کارنامه بد بود
Iran (Islamic Republic of)
ع ف
۰۸:۱۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
باید افرادی را از کودکی استعداد یابی کرده وبا استفاده از مربیان زبده خارجی این ها را تربیت کنند و الا هر بازیکن فوتبال که باز نشسته می شود یا مربی میشود یا کمک مربی وما که در فوتبال در جا می زنیم به خاطر این است که از پایه آموز ش بی کیفیت و سنتی است .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
مربی فقط استاد اسدی موافقی لایک کن
Iran (Islamic Republic of)
یزدان
۲۲:۴۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام اگر میخان مربی هلندی رو بیارن فن مارلیک بدر د ایران نمیخوره اگه مربی هلندی میخان بیارن لویس فن خال بهترین گزینه اس مربی سر شناس وبسیار معروفی بالاتر از کیروش هست فن خال بهترین گزینس کلاس و لول بسیار خوبی داره فن خال سرمربی منچستر بارسلونا وبایرن مونیخ فاینورد بوده با تیم ملی هلند مربی هجومیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
وقتی می بینیم با مربی خارجی نتیجه ی قابل دفاعی نمی گیریم بعد فدراسیون فوتبال اسرار میکنه که مربی خارجی بگیریم انسان غمگین و نا امید میشه از مدیرانی که نگاه شون به مربیان داخل کشور نیست.واقعا" هشت سال آقای کی روش عزیز زحمت افتاد اما بفرمایید دستاورد کار ایشان چه بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
اینا چی فکر کردن ؟اگه بهترین مربی دنیا رو هم بیارن تو آسیا به هیچ جا نمیرسن چون اصلا استعداد و فوتبالیست بدرد بخور ندارن
آخرین اخبار