مهاجم تیم لیگ برتری، لیگ قهرمانان را از دست داد

هری کین با وجود مصدومیت به دیدار تیمش مقابل دورتموند در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هری کین، مهاجم ۲۵ ساله انگلیسی تاتنهام انگلیس که عملکرد فوق العاده ای در این تیم داشت، پس از مصدومیتش هنوز به مستطیل سبز بازنگشته و مائوریسیو پوچنتینو، سرمربی آرژانتینی زنبق ها (لقب تیم فوتبال تاتنهام انگلیس) تایید کرد این بازیکن به دیدار تیمش مقابل دورتموند در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نمی رسد.

کین سابقه آقای گلی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارد و در تاتنهام نیز کاپیتان تیمش محسوب می شود اما پس از مصدومیتی که برای او رخ داد، نتوانست در مسابقات لیگ برتر جزیره و ... حضور یابد و حالا دیدار رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان را از دست داده است.

مهاجم جوان تاتنهام تمرینات ریکاوری و استراحت خوبی دارد و زودتر از زمان تعیین شده به ترکیب تیمش بازخواهد گشت اما با اعلام پوچنتینو در دیدار برابر لسترسیتی و دورتموند غایب خواهد بود تا تیمش با مشکلات زیادی مواجه شود.

پوچنتینو در این باره می گوید:  روند بهبود هری کین به خوبی در حال طی شدن است و ما باید هر روز را متوقف کنیم، زیرا هری  کین می خواهد پیش از بهبود به مستطیل سبز بازگردد. او نسبت به شرایط بسیار خوش بین بوده و اراده او برای بازگشت هر چه سریع تر به فوتبال باور نکردنی است.

او افزود: هری کین تقریبا آماده بازی کردن است اما ما باید واقع بین بوده و با توجه به تمامی نکات سعی بر گرفتن بهترین تصمیم کنیم. من فکر می کنم هری کین نزدیک به بازگشت به ترکیب تیم است اما او به دیدار یکشنبه برابر لستر و بازی چهارشنبه مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان نخواهد رسید و امیدواریم از هری در دیدارهای آینده استفاده کنیم.

تاتنهام در گروه B لیگ قهرمانان اروپا با تیم های بارسلونا، آیندهوون و اینتر همگروه بود و موفق شد با ۸ امتیاز به مرحله حذفی مسابقات صعود کند و حال باید در مرحله حذفی رو در روی دورتموند آلمان قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید:

دوری ۲ ماهه ستاره تاتنهام از میادین

تیم منتخب هفته بیست و دوم لیگ انگلیس

دخیا برترین بازیکن هفته لیگ جزیره شد


انتهای پیام/

هری کین دیدار با دورتموند را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.