تولد ۷ نوزاد آمبولانسی در کرمانشاه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از تولد ۷ نوزاد آمبولانسی در این استان از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صائب مدرسی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت : سال گذشته ۹ مادر باردار توسط آمبولانس به مراکز فوریت‌های پزشکی منتقل شدند که چهار مورد از این مادران در آمبولانس زایمان کردند.

وی با بیان اینکه امسال ۱۸ مادر باردار توسط آمبولانس به مراکز فوریت‌های پزشکی انتقال یافتند، گفت : هفت نفر از این زنان در حضور تکنسین نوزدان خود را به دنیا آوردند.

به گفته مدرسی، همچنین سال گذشته ۱۶۳ مادر باردار در مراکز فوریت‌های پزشکی نوزادان خود را به دنیا آوردند که این تعداد در سال جاری تاکنون ۳۵۳ نفر است.

وی با اعلام اینکه مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه ۱۲۸ دستگاه آمبولانس دارد، افزود: نوزادانی که در آمبولانس متولد شدند در نقاط شهری، روستایی و اورژانس هوایی به دنیا آمدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه بیان داشت: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی نسبت به انتقال مادرانی که در روستا‌های دور افتاده باشند و دچار خونریزی شدید هستند به مراکز فوریت‌های پزشکی اقدام می‌کنند.

مدرسی افزود: همچنین این تکنسین‌ها دوره‌های آموزشی را با حضور اساتید مامایی گذرانده اند تا در صورت اورژانسی بودن وضعیت به زایمان مادران در آمبولانس یا انتقال آنان به مراکز فوریت‌های پزشکی بپردازند .

 

 

انتهای پیام/د

سال گذشته ۹ مادر باردار توسط آمبولانس به مراکز فوریت‌های پزشکی منتقل شدند

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار