زمان پرداخت مرحله آخر وام ضروری بازنشستگان اعلام شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ششمین و آخرین نوبت پرداخت وام ضروری ۵ میلیون تومانی مرحله اول، اسفندماه پرداخت می‌‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در همایش تکریم از بازنشستگان کشوری قیدار در استان زنجان که با حضور احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: نوبت پنجم وام ضروری برای ۳۳ هزار نفر از بازنشستگان ثبت نام کننده و واجد شرایط مرحله اول پرداخت شده و نوبت ششم و پایانی این مرحله اسفندماه پرداخت می‌شود.

به گفته وی، ۳۵ هزار نفر باقیمانده در این نوبت وام خود را دریافت خواهند کرد که به این ترتیب ۲۰۰ هزار نفر در مرحله اول وام دریافت کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان کشوری آغاز شد


تقی زاده گفت: در مرحله دوم پرداخت وام که ثبت نام اینترنتی آن از اول تا پایان بهمن ماه انجام می‌شود، ۲۰۰ هزار نفر باقیمانده وام خود را از فروردین تا شهریور ۹۸ در قالب نوبت بندی و براساس اولویت دریافت می‌کنند.

تقی زاده همچنین درباره بیمه درمان بازنشستگان گفت: ما علاوه بر پیگیری اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، در قرارداد بیمه تکمیلی امسال حمایت ویژه از بیماران خاص و همچنین مُعسر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش صندوق بازنشستگی اجرای عدالت اجتماعی در حوزه بازنشستگی است که از جمله آرمان‌های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی است.

در جریان سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به استان زنجان همچنین کلنگ زنی خانه امید قیدار با حضور نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و تعدادی از بازنشستگان فرهیخته استان زنجان انجام شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم گفت: خانه‌های امید بازنشستگان از جمله مراکز فرهنگی و اجتماعی است که ۴۳ مرکز ساخته و بهره برداری شده و ۹ مرکز دیگر نیز در حال ساخت بوده یا عملیات اجرایی آن به تازگی آغاز شده است.


بیشتر بخوانید: شرایط مرحله جدید ثبت نام وام ضروری ۵ میلیون تومانی بازنشستگان


تقی زاده تأکید کرد: توجه به نقش آفرینی بازنشستگان، ایجاد ارتباط اجتماعی موثر و دورهمی‌های بازنشستگی، سلامت روان و جسم، اشتغال زایی و نشاط و پویایی از جمله اهداف ساخت خانه‌های امید است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن گودرزی
۱۰:۲۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
سلام.راستی چرا همیشه حرفها ونوشته هانیمه است چرا پنجاه.بار تکراری است ولی نصفه کاره براینکه حرفاتون تکرار ی است و منظورتان را نمخاهید بگید چرا فقط سرکاری میزارید تورا بخدا هر خبر را تا اخر بنویسید
Iran (Islamic Republic of)
علی بختیاری
۱۵:۰۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
لطفا زمان پرداخت دقیق وام ۷ میلیونی را اعلام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۳۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
چرامرحله هفتم‌اعلام‌ نمیشه .و‌نوشته مرحله ششم ٱخرین مرحله است در صورتیکه برای مانوبت مرحله هفتم تعیین شده لطفا جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
باسلام وخسته نباشیدحضورخدمتگزاران صادق ودلسوزصندوق بازنشستگی ،لطفادرموردتاریخ دقیق پرداخت اخرین مرحله وام اعلام نظرفرمایید.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته آموزش و پرورش
۰۱:۵۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
با حقوق بهمن ماه بازنشستگان آموزش و پرورش مبلغ ۱۴ هزار تومان با عنوان برگشت کسورات واریز شده.
اما به حساب من پرداخت نکردند .
لطفا دلیلش را بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
amar
۰۰:۴۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
سلام
ببخشید ما مرحله هفتم و آخر هستیم چطوری اخرین مرحله شش است؟!!!!!!!!!!!!الان هم در سامانه درج شده برای ما طی 7 مرحله و اسم شما در مرحله هفتم ثبت شده!حال چطور شد!!!!!!!!!!
-
عباس گودرزی
۰۹:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام لطفا خدمات بیمه تکمیلی شاغلین و بازنشستگان را یکسان سازی کنید سالی بیش از از یک میلیون و ششصد هزار تومان حق بیمه می دهم ( تازه یک فرزند پسرم نیز بالای 24 سال است و بیمه اش حذف شده ). ولی هم باید پول ویزیت را آزاد بدهیم و هم پول دارو را . نه خدمات درمانی دندانپزشکی داریم و نه ویزیت تخصصی .
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته مستاجر و دولتی
۲۰:۴۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
با سلام . من لم یشکر الخالق .... انصافا از وقتی آقای جمشید تقی زاده به مدیریت این صندوق آمده اند حداقل و حداقل خدمات صندوق برای ما بازنشستگان در وقت بهتر و زودتر همراه بوده است . مهمتر از همه ی خدماتش ، واریز حقوق مان در قبل از پایان هر ماه و یکی دو روز قبل از پایان ماه بوده است . و یکی از خدمات دیگرش تهیه و تصویب وام ضروری در کمترین مدت و بیشترین مبلغ ممکن بوده است .آقای تقی زاده خدای مهربان دست گیرتان باشد ان شااله .