در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه مشاور امنیت ملی آمریکا

بولتون: روسیه و دیگر کشور‌ها هنوز فرصت به رسمیت شناختن گوایدو را دارند

مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد روسیه و دیگر کشور‌ها همچنان فرصت به رسمیت شناختن سرکرده مخالفان در ونزوئلا را دارند.

بولتون: روسیه و دیگر کشور‌ها هنوز فرصت به رسمیت شناختن گوایدو را دارندبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه خود درباره امور داخلی ونزوئلا با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد روسیه و دیگر کشور‌ها همچنان فرصت دارند تا خوان گوایدو، سرکرده مخالفان در این کشور را به رسمیت بشناسند.

مشاور امنیت ملی آمریکا در توئیتر خود نوشت: دو برابر کردن شرط‌بندی یک قمار بد، آن را تبدیل به قماری خوب نخواهد کرد. روسیه و دیگران هنوز برای پیوستن به جامعه کشور‌های مسئول و به رسمیت شناختن گوایدو، رئیس مجلس ملی ونزوئلا و ملحق شدن به مسیر آزادی و رونق در ونزوئلا فرصت دارند.

بولتون همچنین در پیام توئیتری دیگری از همه کشور‌های واردکننده نفت ونزوئلا خواست تا اقدامات مناسبی را صورت داده و اطمینان حاصل کنند که هیچگونه پرداختی برای نفت این کشور صورت نگیرد.

در ۲۳ ژانویه خوان گوایدو، سرکرده مخالفان ونزوئلا در اقدامی غیرقانونی خود را رئیس جمهور خودخوانده این کشور معرفی کرد. آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی از گوایدو حمایت می‌کنند. این در حالی است که مردم ونزوئلا چند ماه گذشته در انتخابات سراسری ریاست‌جمهوری با رأی قاطع، نیکلاس مادورو را به عنوان رئیس‌جمهور این کشور انتخاب کردند.

مقامات آمریکا و به ویژه جان بولتون در این مدت همواره با اظهارات مداخله‌جویانه خود سعی در بدتر کردن اوضاع در ونزوئلا داشته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
امیدوارم این دیوانه جنگ طلب بزودی به درک اسفل واصل شود انشاا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
روانی...
آخرین اخبار