بوشهری‌ها حضور حماسی خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش می‌گذارند

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: مردم استان بوشهر با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری به افتخارات خود می‌افزایند.

بوشهری‌ها حضور حماسی خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش می‌گذارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع خبرنگاران افزود: مردم ولایتمدار این استان باحضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت می‌کنند همچنان پشتیبان نظام هستند.

وی بیان کرد: دشمن وعده داده بود ملت ایران چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن نمی‌گیرند، اما به کوری چشم آنان، ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تیر خلاص را به دشمن می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر تصریح کرد: ملت ایران هوشیارند و در طول تاریخ انقلاب با خلق حماسه‌های مختلف در راستای دفاع از دستاورد‌های انقلاب دشمنان را متعجب و مایوس می‌کنند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: هرچند دشمن در این چند سال همواره به دنبال ایجاد ناامنی و بحران در کشور بوده است، اما با رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب این توطئه‌ها به دشمنان برگشته است.

وی گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سبب ناکامی دشمن، پاسخ به یاوه گویی‌های دشمنان، تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهیدان، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و شروعی برای موفقیت‌های آینده نظام جمهوری اسلامی ایران در دهه پنجم است.

انتهای پیام/ک

حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سبب ناکامی دشمن می‌شود

برچسب ها: دهه فجر97 ، 22بهمن97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.