سه کشته و ۶ زخمی بر اثر برخورد تیبا و پژو در جاده کاشان -برزک

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو تیبا و پژو در جاده کاشان به برزک متاسفانه سه نفر در دم جان باختند و ۶ نفر مصدوم شدند.

سه کشته و ۶  زخمی بر اثر برخورد تیبا و پژو درجاده کاشان -برزک به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین ریاحی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از تماس با مرکز ارتباطات این مرکز ساعت ۱۴:۳۷ دقیقه امروز  شنبه بیستم بهمن ماه مبنی بر تصادف دو دستگاه خودرو تیبا و پژو بعد از روستای بارونق در جاده کاشان به برزک،کارشناسان، این مرکز بلافاصله با پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان پس از بررسی صحنه، مصدومان این حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

به گفته وی در این حادثه سه نفر که شامل دو مرد و یک نوزاد دختر بودند در لحظات اولیه جان خود را از دست دادند.

ریاحی افزود: حال مصدومان انتقال داده شده نسبتاً  نامساعد گزارش شده است.

وی در ادامه همچنین وقوع حادثه‌ سقوط پراید به داخل دره در روز جمعه ۱۸ بهمن با دو مصدوم را یادآور شد و گفت: پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس در ساعت ۱۴:۱۶ دقیقه جمعه  نوزدهم بهمن ماه مبنی بر واژگونی و سقوط یک دستگاه پراید به داخل دره در جاده خنب  کارشناسان این مرکز بلافاصله با دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: کارشناسان دو مصدوم این حادثه را که دو جوان ۱۷و۱۹ ساله بودند پس از اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

به گفته وی،  حال مصدومان این حادثه نیز نسبتا نامساعد گزارش شده بود. 

انتهای پیام/م 

برخورد تیبا و پژو درجاده کاشان -برزک

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.