سردار علیزاده در فراهان؛

نادیده گرفتن ارزش‌ها در رژیم ستم شاهی بیداد می‌کرد

فرمانده دفاع مقدس دریادواره شهدا در فراهان گفت: نادیده گرفتن ارزش‌ها در زمان رژیم ستم شاهی بیداد می‌کرد.

نادیده گرفتن ارزش‌ها در رژیم ستم شاهی بیداد می‌کردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار علی اکبر علیزاده از فرماندهان دفاع مقدس و عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم در یادواره شهدای روستای شتریه شهرستان فراهان، سردار علیزاده با اشاره به وضعیت زندگی مردم در دوران رژیم ستم شاهی، گفت: نادیده گرفتن ارزش‌های دینی، اجتماعی و فرهنگی در زمان رژیم ستم شاهی بیداد می‌کرد.

سردار علیزاده افزود: عمال رژیم ستم شاهی ظلمت را به شدت در همه نقاط کشور ساری و جاری می‌کردند و نور ایمان را در هر کجا که بود، خاموش می‌کردند.

وی اضافه کرد: مردم ایران با رهبری امام خمینی (ره) بر علیه این ظلمت قیام کردند و با صبر و شکیبایی خود توانستند این رژیم فاسد را از میان بردارند و حکومتی را با شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی روی کار بیاورند.

انقلاب اسلامی ایران به محور مقاومت جهان اسلام تبدیل شده است

عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ما با رهبری حضرت امام خمینی (ره) انفجار نوری بود که تاریکی و ظلم و ستم را از ایران زدود ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به محور مقاومت جهان اسلام تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان، مجاهدت مجاهدان و اطاعت از ولایت و پیشرفت­‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال انقلاب به برکت خون شهیدان است.

سردار علیزاده بیان کرد: اگر شهدا و مجاهدان نبودند امروز باید با ذلت زندگی می‌­­کردیم و از استقلال، آزادی و عزت ملت ایران خبری نبود.

یادواره شهدای روستای شتریه فراهان همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم، سردار علیزاده عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم و حجت الاسلام تلخابی عضو خبرگان رهبری برگزار شد.

مراسم سینه زنی از دیگر برنامه‌های این مراسم باشکوه در فراهان بود.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.