دعوت مسئولین استانی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

اطلاعیـۀ فراخـوان و دعـوت عمـومـی برای خلـق حمـاسه حضور در جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انـقلاب اسلامی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بدین شرح است

دعوت مسولین استانی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، مسئولان استان خراسان جنوبی هر یک در پیام های جداگانه مردم شریف استان را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کردند.

متن پیام ها به این شرح می باشد:

متن پیام آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت شریف و ظلم ستیز و عدالت جوی ایران اسلامی و مردم با ایمان و انقلابی خراسان جنوبی تبریک و تهنیت می گویم.

حرکتی که از سال ۴۲ ، امام راحل(ره) با پشتیبانی ملت ایران آغاز کرد و به رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) ادامه یافت، سبب شد تا گفتمان انقلاب اسلامی ایران را نه تنها در بین مسلمانان بلکه در میان همه مردم آزادی خواه جهان رشد پیدا کند و امروز در یکایک نقاط بیدار جهان شعار "مرگ بر آمریکا، انگلیس و اسرائیل" سر داده می شود.

اینجانب با گرامیداشت چهل‌ سالگی انقلاب اسلامی که رنگ و بوی فاطمی دارد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا «سلام الله علیها» از یکایک مردم شریف، مؤمن و انقلابی استان خراسان جنوبی دعوت می‌نمایم، همه با هم، برای تجدید بیعت با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمة‌الله‌علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) همگام و همراه با ملت بزرگ ایران با حضور ارزشمند خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن که تجلی وحدت و همدلی ملت با آرمان های انقلاب است، شرکت نمایند.

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

 

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام استاندار خراسان جنوبی بدین شرح است:

باسمه تعالی
دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای ارزیابی دستاورد‌های این انقلاب بزرگ و تاثیرات شگرف آن در منطقه و سطح بین المللی است؛ انقلابی که بدون اغراق می‌توان از آن به عنوان بزرگ‌ترین پدیده قرن یاد کرد و اینک در چهلمین سال خود به بلوغ و کمال رسیده و مرز‌ها را درنوردیده است.

بدون تردید آنچه تاکنون توانسته ماندگاری انقلاب اسلامی و توسعه کرانه‌های نفوذ گفتمان آن در پهنه‌ی گیتی را پدید آورد، در حقیقت همان مولفه‌ها و ارکان سه گانه آن یعنی "اسلام"، "رهبری" و "مردم" بوده است؛ به گونه‌ای که مکتب، مدیریت و پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی، الگوی ارزشمند و سرنوشت سازی به آحاد ملل و جوامع دیگر ارائه کرده است که نگاهی به تحولات و پدیده‌های تاثیرگذار جهانی در دهه‌های گذشته، بیانگر نقش آفرینی ابعاد و پیامد‌های انقلاب اسلامی ایران در روند‌ها و فرایند‌های آن‌ها است.

اکنون در طلیعه چهل و یکمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت این ایام و تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت مظلومانه دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) و ادای احترام به ارواح پاک شهیدان و روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدا و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)؛ از هم استانی‌های همدل، همراه و همیشه درصحنه خراسان جنوبی دعوت می‌کنم با عزمی پولادین، گام‌های استوار و نستوه و در صفوفی یکدل و یکصدا، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های متعالی انقلاب، شهدا و امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق نموده و در کشاکش بحران‌ها و کینه‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبار جهانی، بار دیگر وحدت ملی را فریاد بزنیم.

محمدصادق معتمدیان

استاندار خراسان جنوبی

 

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان  گفت: ملت ایران در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر ضمن اعلام استکبارستیزی، اتحاد و انسجام ملی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با گرامیداشت دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یوم الله 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سال‌های گذشته متفاوت است و قطعا مردم با حضور پرشور در صحنه، این تفاوت را به رخ دشمنان خواهند کشید.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: دشمنان بارها اعلام کرده‌اند که ما اجازه نمی‌دهیم که مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند اما در راهپیمایی 22 بهمن، مردم ضمن اعلام موضع استکبارستیزی خود، اتحاد و انسجام ملی را به نمایش خواهند گذاشت.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی  با بیان اینکه ملت ایران به رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها راه خودش را باقوت ادامه خواهد داد، افزود: در راهپیمایی 22 بهمن امسال ملت بزرگ ایران و به ویژه نسل چهارم و پنجم انقلاب با نشاط و امید به آینده به صحنه آمده و موضع استکبارستیزی خود را اعلام خواهند کرد.

رئیسی تاکید کرد: یوم الله 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نمایشی از انسجام، وحدت و یکپارچگی ملت ایران در مقابل چشم جهانیان تبدیل خواهد شد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه حضور دلدادگان به انقلاب در این راهپیمایی معنادار خواهد بود، اظهار کرد: ملت ایران بار دیگر به دشمن اعلام خواهند کرد که ما مردان و زنان مقاومی هستیم که به‌هیچ عنوان در مقابل تحریم‌ها منزوی نخواهیم شد بلکه تهدیدها را به فرصتی برای پیشرفت و توسعه در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل خواهیم کرد.

 

نمایندگان مردم شهرستانهای مختلف استان در مجلس شورای اسلامی از مردم استان برای حضور با شکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.

در بخشی از پیام های نمایندگان استان آمده است: بی تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره ای مردم است که آرمان های بلند اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) را به حوائج پست مادی و جهاد و استقامت در مسیر حق را بر عافیت طلبی همراه با ذلت ترجیح دادند.

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است.

در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم بصیر و ولایی استان دعوت می کنیم که با حضور پرشور و همیشگی خود وحدتشان را به رخ دشمنان بکشند.

 

همچنین ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی برای خلـق حمـاسه حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از عموم مردم دعوت کرد.

اطلاعیـۀ فراخـوان و دعـوت عمـومـی برای خلـق حمـاسه حضور در جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انـقلاب اسلامی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بدین شرح است:

«بســم الله الـرحـمن الـرحیـم»

یـوم الله بیسـت و دوم بـهمن، نــقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهـار دهه از انقلاب اسلامی است.
حضـور حمـاسـی و وحـدت‌بخش مردم ایـران در راهپیـمایـی بـاشــکوه چــهــلمیـن ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی در سـراســـر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

اینک در چـهـلمیـن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان «حـمایـت از کـالای ایرانـی» نامگذاری شده و دهه فجر آن مزین به نام نامی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها است با شکوهتر از سنوات قبل سیمای شهر‌ها و روستا‌های سراسر استان همزمان با ســراســر کشور شاهد برپایی اجتماع عظیم مردم و برپایی راهپـیمایی 'یـوم‌الله ۲۲ بهمـن' است که به صورت یـکپارچـه و همـزمان، در بیـش از یکصد نقطه استان و در بیرجند با سـخنرانـی حضرت حجت الاسلام والمسلمین علوی، وزیر محترم اطلاعات برگزار می‌شود.

روز ۲۲ بهمـن‌ماه ۱۳۹۷ همۀ دنیـا شـاهد خواهنـد بـود که در تـمامی شـهر‌ها، مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هـر دیـن، قـوم و نـژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

راهپیـمایـی بـاشـکوه یــوم‌الله ۲۲ بـهمـن؛ مـردم همـیشـه در صحنــه و بـصـیر خراسان جنوبی صـبح دوشــنبه، بـه طـور همـزمان در بیش از صد نقطه همزمان با سـراســر کشــور و در مرکز استان از سـاعـت ۹:۰۰ صــبح از مسـیـر میدان شهداء به سمت میدان قدس، راهپیـمایی خود را آغـاز خواهـند کرد.

شـورای هماهنـگی تبلیـغات اسـلامـی استان از مردم انقلابی و همیشه در صحنه خراسان جنوبی و تـمامی گـروه‌ها، احـزاب و تشـکل‌های وفـادار به آرمـان‌های انـقلاب اسـلامی دعـوت مـی نمایـد تا بار دیگر با حضـور حماسـی، انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله ۲۲ بهمـن‌مـاه، «شـکوه وحـدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی، عـزت و عظـمـت و اقتــدار» خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی، حضـرت امام خـمـینی «رحمت لله علیه» و شهدا و مقـام معظـم رهبـری «مدظله العالی» تـجـدیـد بیـعت نـماینـد.

لازم به ذکر است مراسم گلبانگ الله اکبر و نور افشانی در سراسر استان همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۲۱ بهمن ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد. زمان شروع این مراسم در شهر بیرجند ساعت ۱۸:۳۰ در محل امامزادگان باقریه خواهد بود.

ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی

انتهای پیام / ط. ا

دعوت برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بـهمـن

برچسب ها: استانداری ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.