نائین کارگاه نمونه باز آفرینی شهری کشور

رئیس راه و شهرسازی نایین گفت: احیا و بازآفرینی بافت های فرسوده باعث شده تا جایگاه این شهرستان به عنوان کارگاه بازآفرینی شهری کشور قرار گیرد.

سید نورالله عقدایی رئیس راه و شهرسازی نایین در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: استفاده از تمام ظرفیت و پتانسیل‌های موجودی شهر همچنین زیرساخت‌های عمرانی که در شهر صورت گرفته، نائین را در جایگاه شناخته شده‌ترین شهرستان به عنوان کارگاه بازآفرینی شهری کشور قرار داده است.
 
وی افزود:علاوه بر پروژه تقاطع غیر هم سطحی که به عنوان یکی از پروژه‌های مطرح و بزرگ استانی در دست اقدام است این نوید را خواهیم دادتا جایگاه نائین به عنوان شهر تاریخی و شناخته شده کشوری و جهانی هم راستا با پیشرفت‌های عصر حاضر بافت قدیمی و قدمت تاریخی خود را حفظ و در راستای نگهداری و مرمت آن‌ها اقدام لازم و کارشناسی صورت پذیرد.
 
به گفته وی تکمیل و تحویل پروژه مسکن ۴۸ واحدی ویژه معلولین اقدام قابل توجهی در شهرستان بود که در کاهش مشکلات پیش روی معلولین نائینی تلاش و کار‌های خوبی صورت گرفت.
 
عقدایی در ادامه به احداث پروژه مجتمع تجاری اداری مسکن مهر نائین با ۱۶ واحد تجاری و ۱۰ واحد اداری، بدنه و کف سازی محله نو آباد، محله سرای نو، محله محمدیه، تکمیل و تحویل پروژه مسکن ۱۵۰ واحدی به عنوان پروژه‌های تکمیل شده اشاره نمود.
رئیس راه و شهرسازی در پایان افزود: در حال حاضر عملیات آسفالت سرد به طول ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان و تکمیل باند دوم محور نائین انارک به طول ۴۰ کیلومتر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است. 
 
انتهای پیام/م 
 

احیا و بازآفرینی بافت های فرسوده نائین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.