مشمولین سهام عدالت شبای بانکی خود را ثبت کنند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری، از مشمولان سهام عدالت خواست؛ شبای بانکی خود را برای برخورداری از سود این سهام ثبت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تهمتن عبدالهی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: بایستی مشمولان سهام عدالت که اطلاعات آن‌ها در سامانه مربوطه ثبت نهایی شده است، شماره شبای بانکی خود را برای دریافت سود سهام ثبت کنند.

وی افزود: بایستی به ازای هر عضو خانواده مشمولان، یک شماره شبا را در سامانه مربوطه به نشانی اینترنتی samanese.ir وارد کنند.

عبدالهی اضافه کرد: در صورت درج نشدن شماره شبا در سامانه و علیرغم در اختیار داشتن برگ سهام عدالت، سودی به حساب مشمولان واریز نمی‎شود.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی، ۵۲ هزار و ۹۰ نفر از مشمولان سهام عدالت در چهارمحال و بختیاری تا کنون شماره شبای بانکی خود را ثبت نکرده اند که بیشتر این مشمولان در گروه‌های شاغلین و بازنشستگان، روستاییان و عشایر و کارگران فصلی قرار دارند.

عبدالهی از این افراد خواست: با توجه به محدودیت زمانی، در اسرع وقت، برای ثبت شبای بانکی اقدام کنند.

گفتنی است: ۷۴۳ هزار مشمول سهام عدالت در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

انتهای پیام/ش

مشمولین سهام عدالت برای ثبت شبای بانکی اقدام کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ام البنین کاهیدباصیری
۱۳:۴۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
بااینکه تمام مدارک کامل میباشدولی متاسفانه فقط اولین سری مبلغ26500تومان به حساب من واریزشدوسه قسط دیگرتاکنون واریزنشده است چرا؟چرا؟چرا؟من جزقشرفقیروبی درآمدهستم لطفارسیدگی کنید ممنون
آخرین اخبار