استقرار ۳۵۰ دستگاه تاکسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای خدمت رسانی به راهپیمایان ۲۲ بهمن در نظر گرفته شده است که در مسیر‌های منتهی به محور‌های راهپیمایی استقرار می‌یابند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با اعلام آمادگی کامل ناوگان تاکسیرانی  به منظور حضور میلیونی مردم در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای خدمت رسانی به راهپیمایان  ۲۲ بهمن در نظر گرفته شده است که در مسیر‌های منتهی به محور‌های راهپیمایی استقرار می‌یابند و آماده نقل‌و‌انتقال انبوه شهروندان هستند.
 
سجادسلیمانی با اشاره به این‌که در پایان مراسم نیز برای بازگشت راهپیمایان به مبادی اولیه  تمهیدات لازم درنظر گرفته شده است، افزود: علاوه بر  تاکسی‌های در نظر گرفته شده، ناوگان بزرگ و زحمتکش تاکسیرانی آماده جابجایی مسافران شهرک‌های اقماری به محل برگزاری مراسم هستند.

وی با بیان این که با توجه به شروع راهپیمایی از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه، ناوگان تاکسیرانی از ساعت  ۷ صبح اقدام به سرویس رسانی می‌کند، ادامه داد: به این منظور تاکسیرانان کرمانشاه در کلیه خطوط اقدام به سرویس‌رسانی و انتقال راهپیمایان به مسیر‌های  راهپیمایی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با تأکید بر اینکه کلیه پرسنل سازمان تاکسیرانی و همکاران تاکسیران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند از مردم غیور استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ای دوباره دعوت کرد.

سلیمانی با اعلام اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز ۲۲ بهمن و کمبود فضای پارک خودرو در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی از شهروندان درخواست کرد از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کرده و تا جای ممکن از وسایل نقلیه عمومی به ویژه تاکسی و اتوبوس استفاده کنند.


انتهای  پیام/ز

اعلام اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز ۲۲ بهمن

برچسب ها: تاکسیرانی ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار