خودکفایی نیرو‌های مسلح در تولید فناوری و تجهیزات نوین

نیرو‌های مسلح کشور با تکیه بر توان داخلی به قدرتی دست یافتند که در تولید تجهیزات دفاعی خودکفا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز عملیات غرورآفرین والفجر هشت دومین یادواره ۲ شهید گمنام و ۷۴  شهید شهر رستمکلا در تکیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم حسین یاسینی رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: تجربه سخت تحریم‌ها باعث شد نیرو‌های دفاع مقدس اعم از سپاه و ارتش در کنار هم تلفیق شوند و تجهیزات و فناوری‌های جدیدی را تولید کنند که در دنیا کم نظیر است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از همه دوران‌های سخت عبور کرده و به دستاورد‌های بزرگی رسیده است، گفت: امروز جوانان ما تجربیات پیشکسوتان را کنار هم قرار داده اند و تجهیزات بسیار منحصر به فرد ساختند.

رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به مشکلاتی که دشمنان برای کشور ایجاد می‌کنند، گفت: این دشمنی‌ها هر چه قدر بیشتر باشد ملت را مقاوم‌تر می کند.

وی خطاب به جوانان تاکید کرد: قدر این انقلاب و دستاورد‌های آن را بدانید و متوجه باشید که این انقلاب به آسانی بدست نیامده است و خون هزاران شهید به پای درخت انقلاب ریخته شده است.

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی نیز در این مراسم حضور داشت.

انتهای پیام/ک


توانمندی بی نظیر ایران در ساخت تجهیزات دفاعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار