رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ اردبیل اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده مسیرهای راهپیمایی شکوهمند مردم اردبیل در روز ۲۲ بهمن ماه مشخص و اعلام شد.

مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن 97 اردبیل اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام، ولی نظرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده مسیر‌های راهپیمایی شکوهمند مردم اردبیل در روز ۲۲ بهمن ماه مشخص شد به طوری که این راهپیمایی در شهرستان اردبیل برای برادران از ایستگاه سرعین و خواهران از میدان شریعتی آغاز شده و تا میدان مصلای اردبیل ادامه می‌یابد.

وی از سخنرانی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اردبیل خبر داد و افزود: پس از پیمودن مسیر راهپیمایی و تجمع راهپیمایان در میدان مصلای اردبیل و قرائت بیانیه، نوبخت معاون رئیس جمهور در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: همزمان با مرکز استان اردبیل، راهپیمایی شکوهمند و گسترده مردم استان در شهرها، بخش‌ها و روستا‌های مختلف استان نیز برگزار می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

نظرپور با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در کم‌رنگ نشان دادن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امسال دشمنان نظام و انقلاب بیش از سال‌های گذشته در تلاش برای بر هم زدن نظام و انسجام ملت در این راهپیمایی هستند که ملت ایران به این موضوع واقف بوده و اجازه نخواهند داد تا دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده و دشمن‌شکن در این راهپیمایی عظیم تصریح کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در این راهپیمایی زمینه‌ساز اقتدار و عظمت هر چه بیشتر نظام خواهد بود و یاس و ناامیدی دشمنان را به دنبال خواهد داشت و به یقین مردم با بصیرت و هوشیاری لازم حضوری گسترده در این راهپیمایی عظیم خواهند داشت.

انتهای پیام/ع

سخنرانی رئیس سازمان برنامه و بودجه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار