باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب؛

شمقدری: حضور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را نا امید می‌کند

جواد شمقدری کارگردان سینما و تلویزیون گفت: حضور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بهترین ابزار برای ناامید کردن دشمنان است.

جواد شمقدری کارگردان سینما و تلویزیون، در گفتگو  با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن پیوستن به کمپین «همه می‌آییم» اظهار کرد: تا امروز بجز آن روزی که باران شدیدی می‌آمد، همه راهپیمایی ها را شرکت کرده ام؛ چه در تهران باشم و چه دیگر شهرها حتماً در راهپیمایی ۲۲ بهمن کنار مردم حضور دارم.

وی ادامه داد: به عقیده من کمترین کاری که می‌توانیم در قبال این انقلاب انجام بدهیم، حضور در راهپیمایی‌هاست. این حضور بهترین ابزار برای بیزاری از دشمنان اسلام و نا امید کردن آنهاست.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «خط تماس» گفت: تمام دنیا و رسانه‌ها جمع شدند تا علیه ایران کار کنند؛ ما هم باید با حضورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن طرح و توطئه دشمنان را نقش برآب کنیم و آنها را ناامید سازیم.

شمقدری با اشاره به پیام مردم ایران در راهپیمایی امروز تصریح کرد: پیام ایرانیان روشن است؛ مردم ما بیش از گذشته قدرتمند شده اند و قدرت و نفوذشان در این ۴۰ ساله بیشتر شده است. البته دشمن هم در این سالها بیکار نبوده و همپای ما شاید هم بیشتر پیش آمده است. مردم ما هم باید هوشیار باشند و فریب امیدهای واهی را نخورند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.