انتقاد شدید تهیه کننده «حمال طلا» از نقدهای مسعود فراستی

منصور سهراب پور تهیه کننده «حمال طلا» در نشست خبری گفت: فراستی دور از شان یک آدم فرهنگی با توهین و اهانت سعی در تخریب فیلم‌ها دارد؛ باعث تاسف است که هیچ کس مقابلش نمی‌ایستد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری فیلم سینمایی «حمال طلا» پس اکران این فیلم در روز پایانی جشنواره فیلم فجر، برگزار شد.

منصور سهراب پور تهیه کننده «حمال طلا» انتقادات تندی را به مسعود فراستی داشت. چراکه این منتقد ایرادات فراوانی را به دیگر فیلم سهراب پور یعنی «درخونگاه» هم داشت.

وی ادامه داد: فراستی منتقد نیست و از جایی که مشخص نیست خوراک می‌گیرد. او دور از شان یک آدم فرهنگی با توهین و اهانت سعی در تخریب فیلم‌ها دارد؛ باعث تاسف است که هیچ کس مقابلش نمی‌ایستد.

سهراب پور ادامه داد: فراستی با ظاهری خشن به راحتی هر چه دلش می‌خواهد، می‌گوید و زحمات کسانی که با تمام توان بیش از یک سال برای پروژه کار می‌کنند را زیر سوال می‌برد.

وی افزود:جالب است فراستی بدون حضور نمایندگان فیلم‌ها به آثار توهین می‌کند. در مقابل این انسان کم شخصیت و بی اخلاق هیچ کس کاری نمی‌کند. اگر شورای پروانه نمایش داریم، او چگونه هر چه دلش می‌خواهد، می‌گوید. علما درباره ربا صحبت کرده اند؛ ربا موضوعی است که قرآن به آن اشاره کرده است. او با چه چیزی مشکل دارد که به این مضامین دینی نقد وارد می‌کند.

سهراب پور بابیان اینکه سوابق همه مشخص است، ادامه داد: من در هشت سال دفاع مقدس حضور جدی داشتم و این موضوع کاملا قابل بررسی است. آدم‌هایی که من به شخصیتشان اشکال وارد می‌کنم، در زمان جنگ کجا بودند. همان آدم‌ها در حال حاضر تریبون دارند و هر چه دلشان می‌خواهد، می‌گویند.

تورج اصلانی کارگردان کار درباره این اثر و نمایش صحنه‌های آزار دهنده از شغل‌هایی در فاضلاب گفت: از قدیم گفته اند که پول، چرک کف دست است. ما از زندگی روزمره خودمان و تلاش‌های بی ثمر برای به دست آوردن پول گفتیم. این موضوعات را خودم دیده ام و کاری که در فیلم به نمایش دادم، عین واقعیت است.

انتهای پیام/

پیام تهیه کننده «حمال طلا» به مسعود فراستی چه بود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار