با انتشار بیانیه‌ای اعلام شد؛

دعوت وزارت اقتصاد از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بیانیه وزارت اقتصاد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت مردم به حضور در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن منتشر شد.

دعوت وزارت اقتصاد از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور دلبستگی و پشتیبانی مردم سرافراز ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی است؛ در آن روز‌های عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با تأسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) توانست، بر طاغوت زمان پیروز گشته و پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در این سرزمین به اهتزاز در آورد.


بیشتر بخوانید: دعوت وزارت صنعت، معدن و تجارت از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن


اکنون و با گذشت چهار دهه از آن فجر مبارک، شاهد افزایش توطئه دشمنان بویژه در حوزه‌های اقتصادی هستیم. اعمال تحریم‌های ظالمانه یکی از این موارد است که با هدف به زانو درآوردن ملت ایران تحمیل گردیده است.

لکن به فضل الهی و با هوشیاری آحاد ملت و حفظ وحدت و همدلی قوای کشور در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری این توطئه‌ها خنثی گشته و برگ زرینی بر پیروزی‌های ملت ایران افزوده خواهد شد.

وزارت امور اقتصادی و دارایی بر خود فرض می‌داند برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشته و از این رهگذر دِین خود را به انقلاب و شهدای گرانقدر آن اداء نماید.

حال که در آستانه سالروز این پیروزی غرورآفرین قرار داریم، خانواده بزرگ وزارت امور اقتصادی و دارایی اعم از بانک ها، بیمه‌ها و سازمان‌های تابعه ضمن حضور پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن برای پاسداشت ارزش‌ها از همه آحاد ملت شریف ایران اسلامی نیز دعوت می‌کند با شرکت در این رویداد بزرگ ملی با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمایند.

انتهای پیام/

یوم الله ۲۲ بهمن، روز پشتیبانی مردم سرافراز ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار