رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی گفت:ساخت زائر سرای استان در مشهد ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در صورت تأمین اعتبار تا دو سال آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،جوینده رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی گفت: ساخت زائر سرای استان در مشهد ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در صورت تأمین اعتبار تا دو سال آینده به پایان می‌رسد.

وی افزود:در پروژه ساخت‌ زائر سرای خراسان جنوبی در مشهد نقش اصلی را مردم استان دارند و تمامی هزینه‌ها تاکنون به صورت مردمی تأمین شده است.

جوینده گفت: این پروژه در حال حاضر در مرحله خاک برداری و ایجاد سازه نگهبان است.

رییس ستاد بازسازی عتبات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون برای این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: اتمام این پروژه ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه بزرگ در ۹ طبقه ساخته می‌شود، گفت: در صورت تأمین اعتبار لازم تمام تلاش خود را برای ساخت آن طی دو سال آینده جهت بهره برداری مردم استان به ویژه نیازمندان خواهیم کرد.

جوینده همچنین در زمینه کمک‌های مردمی به عتبات در سال جاری افزود: در نه ماهه سال جاری مردم مبلغ سه میلیارد تومان برای بازسازی عتبات و کمک به روند پروژه‌های عتبات کمک کرده‌اند و در همین مدت پنج هزار متر مربع از خراسان‌جنوبی به عتبات عالیات ارسال شده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/غ

کمک سه میلیارد تومانی خراسان جنوبی به عتبات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار