طراحی پرچم بزرگ ایران اسلامی با اثر انگشت کودکان کرمانشاهی

مدیر کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از طراحی پرچم بزرگ ایران اسلامی با اثر انگشت کودکان دیروز و امروز انقلاب خبر داد.

طراحی پرچم بزرگ ایران اسلامی با اثر انگشت کودکانمهناز فتاحی مدیر کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، از طراحی پرچم بزرگ ایران اسلامی با اثر انگشت کودکان دیروز و امروز انقلاب خبر داد.
 
 وی بیان کرد:همه کودکان، نوجوانان و علاقه مندان می‌توانند فردا در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ با حضور در غرفه کانون پرورش فکری، ارادت خود را به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران حک کنند.

وی افزود: هم چنین عروسک هایی که  در بسیاری از شهر های استان کرمانشاه توسط اعضای کانون ساخته شده است که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن  به نمایش در می آیند.

فتاحی گفت:در ایام دهه فجر در کلیه مراکز برنامه های متفاوت اجرا شد و نکته ویژه امسال برنامه های کانون این بود که ائمه جماعت استان فرمانداران در بسیاری از برنامه ها حضور داشتند که نشان از توجه این عزیزان به کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان انقلاب  است.

وی ادامه داد: همه شهروندان کرمانشاهی به خصوص کودکان و نوجوانان می توانند به غرفه کانون پرورش فکری در چهار راه بسیج   ساعت ۱۰ صبحدوشنبه ۲۲ بهمن ماه  حضور پیدا کنند و با حک اثر انگشت خود عشق و ارادت خود را به انقلاب اسلامی ایران به نمایش بگذراند.

 

انتهای پیام/ز



پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با حک  اثر انگشت مردم انقلاب کرمانشاه  

برچسب ها: دهه فجر97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار