دومین کشتی لاینر بصورت مستقیم از بنادر کشور هند وارد بندر چابهار شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با راه اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بنادر کشور هند و چابهار برای دومین بار کشتی کانتینری اینتر سیدنی وارد بندر چابهار شد.

بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با راه اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بنادر کشور هند و چابهار برای دومین بار طبق برنامه زمانی تعیین شده، کشتی کانتینری اینتر سیدنی وارد بندر چابهار شد.

آقایی افزود: عملیات پهلودهی و تخلیه محموله این کشتی بلافاصله پس از ورود به لنگرگاه با استفاده از تجهیزات استراتژیک موجود در بندر شهید بهشتی آغاز شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده توسط خط کشتیرانی سفر کشتی بصورت دو هفته یکبار برای بندر چابهار برنامه ریزی شده که امکان صادرات، واردات و ترانزیت کالا بصورت مستقیم از بندر چابهار فراهم شده است.

آقایی در ادامه افزود: در  راستای افزایش رضایتمندی و جذب حداکثری خطوط کشتیرانی، صاحبان کالا و فورواردر‌ها اداره کل بنادر و دریانوردی استان، ارائه خدمات مطلوب، جلوگیری از زمان انتظار کشتی‌ها و انجام عملیات تخلیه و بار گیری کالا در کوتاهترین زمان ممکن را در رئوس برنامه‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام/پ

راه اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بنادر کشور هند و چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار