باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

سردار یزدی: امروز همه نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد/ ملت پشت رهبری را خالی نمی‌کنند

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: مردم ما نشان دادند که همچنان به انقلاب خود اعتقاد کامل دارند.

پالیزپیشه / عینیسرتیپ محمد یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حماسه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ اظهار کرد: دشمنان انقلاب با وعده‌های توخالی می‌گفتند ۶ ماه تا یک سال دیگر انقلاب ایران ساقط می‌شود و از این طریق سعی داشتند دل مردم را خالی کنند، اما ادعا‌های کذب و دروغ آن‌ها در ۴۰ سالگی انقلاب برملا شد و مردم نشان دادند که برنامه‌های این دشمنان هیچگاه عملی نخواهد شد.

وی ادامه داد: مردم ایران می‌دانند همه آنچه دشمنان در گذشته گفتند و همه تلاشی که انجام دادند نقش بر آب شده و جشن ۴۰ سالگی انقلاب را با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار کردند. مردم ما نشان دادند که همچنان به انقلاب خود اعتقاد کامل دارند و هیچگاه پشت رهبر خود را خالی نخواهند گذاشت.

یزدی درباره اینکه به نظر می‌رسد مسائل اقتصادی هم خللی در بین مردم برای حمایت از انقلاب اسلامی وارد نمی‌کند تصریح کرد: برخی مسائل اقتصادی  و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد ریشه داخلی و خارجی داشته و همگان می‌دانند بخش بزرگی از مشکلات مربوط به تحریم‌ها می‌شود. بخشی از آن هم مسائل مدیریتی است که در داخل ایران وجود دارد، اما مردم برای حفظ آرمان‌ها در مقابل این مشکلات اقتصادی مقاومت می‌کند همانگونه که قبل از انقلاب مقاومت کرده و رژیم ستم شاهی را از سد راه برداشتند اکنون هم اجازه نمی‌دهند که مشکلات اقتصادی خللی در ادامه راه موفقیت انقلاب اسلامی ایجاد کند.

انتهای پیام /

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه ها و صحبت های مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ تهران و سراسر کشور اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: حماسه ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار