باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/سردار اشتری:

انقلاب اسلامی مسیر خود را با اقتدار پیش خواهد برد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: انقلاب اسلامی از دل مردم برخاسته و مسیر خود را با اقتدار پیش خواهد برد و به کوری چشم دشمنان هر روز بر افتخاراتش افزوده می‌شود.

جشن تولد چهل‌سالگی/سردار اشتری:به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب بعد از پیروزی انقلاب تا به امروز همواره وعده می‌دادند که انقلاب اسلامی یک یا دو سال بیشتر عمر نخواهد کرد، اما امروز شاهد جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران هستیم.

وی افزود: خوشبختانه مردم ما با هوشیاری و اراده قوی‌تر در راهپیمایی امسال شرکت کردند و به نظر من حضور امروز مردم پر شکوه‌تر از ۳۹ سال گذشته بوده است.

سردار اشتری گفت: ۴۰ سال بالندگی، پیشرفت و اقتدار و حضور مردم قابل تقدیر است، حضور پررنگ و پرشور مردم نشان می‌دهد که مردم ما به انقلاب و رهبری علاقه‌مند هستند و با وجود این هوای سرد و بارندگی، با شور و شوق در این راهپیمایی شرکت کردند.

وی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را خودباوری، پیشرفت و اقتدار دانست و گفت: انقلاب اسلامی از دل مردم برخاسته و حتما مسیر خود را با اقتدار و موفقیت پیش خواهد برد و به کوری چشم دشمنان هر روز بر افتخارات انقلاب اسلامی افزوده می‌شود. ما در این ۴۰ سال تجارب بسیاری به دست آوردیم و ورود به دهه پنجاه یعنی آمادگی بیشتر ملت. انقلاب ما مردم ما ثابت خواهد کرد که همواره مطیع فرامین رهبر خود هستند و امروز با حضورشان این موضوع را ثابت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار