قالیباف :

مردم پاسخی کوبنده به رجزخوانی‌های دشمن دادند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با وجود شرایط بسیار خاص کشور در چهلمین سال انقلاب اسلامی مردم پاسخی کوبنده به رجزخوانی‌های دشمن به ویژه آمریکا دادند.

مردم پاسخی کوبنده به رجزخوانی‌های دشمن دادندمحمد باقر قالیباف  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت : در طول چهل سال انقلاب اولین بار است که توفیق پیدا کرده ام و ۲۲ بهمن ماه در کنار مردم ولایت مدار و صبور بوشهر حضور پیدا کنم.

وی تصریح کرد: ملت وقت شناس و بابصیرت امروز نشان دادند هرگز نارسایی‌های موجود آن‌ها را از انقلاب و مسیر انقلاب دور نخواهد کرد و هر گاه لازم باشد در صحنه حضور خواهند داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  بیان کرد: امیدوارم ما مسئولین بتوانیم جواب محبت‌ها و قدرشناسی‌های ملت را بدهیم و در راه ارتقا کیفیت زندگی مادی و معنوی مردم تلاش کنیم.

قالیباف با بیان اینکه ما باید در روز‌های سیاسی وحدت خود را حفظ کنیم گفت: حضور پرشور مردم زیر بارش باران نشان می‌دهد مردم پای انقلاب و نظام اسلامی کشورشان هستند.

وی با بیان اینکه با تلاش و کار بزرگترین چالش ما که چالش اقتصادی است حل می‌شود ادامه داد: در کشورما برای ظرفیت‌های لازم برای حل مشکلات اقتصادی هم از بعد معنوی و هم منابع انسانی وجود دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  عنوان کرد: ما باید ضعف‌ها و نا کاآمدی‌های خود را در حوزه‌های مدیریتی حل کنیم تا کردم بیش از این اذیت نشوند.

انتهای پیام/م

باید ضعف‌ها و نا کاآمدی‌های خود را در حوزه‌های مدیریتی حل کنیم

برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.