باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

وکیلی: مردم حجت را بر مسئولین تمام کرده اند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: پیام این حضور در این هوای بارانی برای مسئولان این است که از حداکثر ظرفیت و امکانات موجود برای خدمت به مردم استفاده کنند.

وکیلی: مردم حجت را بر مسئولین تمام کرده اندمحمد علی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راهپیمایی امروز گفت: هر ساله مردم حجت را بر مسئولین با مشارکت خود تمام می‌کنند. امسال هم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است در حالی که مشکلات مردم و فشار آمریکایی‌ها زیاد شده است.

وکیلی در خصوص پیام این راه‌پیمایی‌ گفت: پیام این حضور در این هوای بارانی برای مسئولان این است که از حداکثر ظرفیت و امکانات موجود برای خدمت به مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
مردم دیگر با چه زبانی و با چه روشی باید به مسئولین اعلام کنند که: ما از تحریمها در رنج نیستیم ملت و کشور از سوء مدیریت با تفکرات انقلابی و جهادی در رنج شدید است و مانند کسیکه گرفتار سوء تغذیه شدید است در حال مرگ است ملت به ژستهای سیاسی و حرفها و کلمات و واژه های دهان پر کن نیاز ندارند به مدیرانی با تفکر شهید رجائی شهیدچمران شهیدبهشتی شهیدمطهری و شهیدمفتح و...........نیاز دارند در عرصه مدیریت عملی و میدان عمل مدیران دلسوز و انقلابی نداریم و یا بسیار تعدادشان کم است...................
آخرین اخبار