انقلاب اسلامی برخاسته از قلب و دل مردم است

امام جمعه یزد گفت: دشمنان بدانند که تهدید‌ها و تحریم‌های آن‌ها نه تنها از خیل عظیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوگیری نکرده بلکه بر حضور پرشور مردم در این مراسم افزوده است.

انقلاب اسلامی برخاسته از قلب  و دل مردم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در راهپیمایی امروز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما برخاسته از دل و قلب مردم است، گفت: دشمنان باید بدانند که تهدید‌ها و تحریم‌های آن‌ها نه تنها از خیل عظیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوگیری نکرده بلکه بر حضور پرشور مردم در این مراسم افزوده است.

آیت الله ناصری یزدی افزود: امروز مردم ایران پر صلابت‌تر از همیشه در صحنه راهپیمایی حضور یافتند تا نشان دهند مردم کشورمان ایران همیشه پشت نظام و ولایت فقیه خود هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، وظیفه مسئولان را نسبت به حل مشکلات آن‌ها دوچندان می‌کند.

وی اضافه کرد: این انقلاب ساده به دست ما نرسیده است و برای حفظ و پیدایش انقلاب، خون‌های زیادی از جوانان این مرز و بوم نثار شده است و باید همواره قدردان  مردم فهیم و حافظ انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ی

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه‌ها و صحبت‌های مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

https://www.yjc.ir/fa/news/6829117/

انقلاب اسلامی  برخاسته از دل و قلب مردم است

برچسب ها: دهه فجر97 ، 22بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار