باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

رهبری و ولایت در نظام شاخصه نظام جمهوری اسلامی است

فرماندار رامسر گفت: برخلاف همه انقلاب‌ها، رهبری و ولایت در نظام شاخصه نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  محمد آزاد فرماندار رامسر در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن این شهرستان با بیان اینکه راهپیمایی امسال مظهر اتحاد و همدلی همه جناح‌ها و گروه‌ها بود، گفت: آموزه انقلاب ریشه در حادثه کربلا دارد و مبارزات در کشور ایران ریشه در تاریخ دارد.

وی افزود: از سال ۱۳۴۲ مبارزات امام سبب شد شکل مبارزات به گونه دیگری پیش برود و نهضت انقلاب بصورت سیاسی و فرهنگی شکل گرفت .

آزاد گفت: امام و یادانش در مبارزات سیاسی با صدور اعلامیه و سخنرانی‌ها و در مبارزات فرهنگی با نوشتن کتاب به آگاهی مردم افزودند.

فرماندار رامسر با بیان اینکه امام بعد از انقلاب بستر لازم را برای اسلامیت و جمهوریت مهیا کرد، گفت: مردم ایران پس از ۲۵۰۰ سال توانستند از کمترین تا بالاترین رده‌های مدیریتی را انتخاب کنند و در سرنوشت خود دخیل باشند که رای ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی و انتخابات‌های متعدد نمونه آن است.

آزاد افزود: برخلاف همه انقلاب‌ها، رهبری و ولایت در نظام شاخصه نظام جمهوری اسلامی است

وی با اشاره به اینکه ساده زیستی امام گرایش مردم را به همراه داشت، امام خمینی را الگوی همه مردم و مسئولان دانست و  گفت: دشمنان پس از انقلاب در بخش‌های مختلف برای کشور چالش ایجاد کردند و این دشمنی همچنان ادامه دارد که نمونه آشکار آن جنگ تحمیلی بود که به همت همه مردم و نیرو‌های بسیجی و انقلابی به دفاع مقدس تبدیل شد.

فرماندار رامسر افزود: دشمنان با ماهیت نظام مخالف هستند و هرگز دست از سر مردم را برنخواهند داشت و تحریم‌های ناجوانمردانه را بر مردم تحمیل کردند، اما مردم ایران با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و مشارکت مردم این مشکلات را پشت سر خواهند گذاشت.

آزاد گفت:زمانی تصمیمات کشور در کاخ‌های دشمنان گرفته می‌شد، اما حالا به برکت نظام ایران بازیگر اصلی در نظام بین الملل تبدیل شده است و نقش ایران در دنیا برجسته است.

فرماندار رامسر با بیان اینکه پیشرفت کشور در حوزه‌های عمرانی و اجتماعی و نرم افزاری و سخت افزاری بی نظیر است، افزود: ما ظلم بزرگی به نظام و مردم کردیم که نتوانستیم دستاورد‌ها را به خوبی برای همگان نشان دهیم و باید در ادامه این کاستی را جبران کنیم

وی گفت: وحدت امروز نباید لقلقه زبان باشد و باید همه در عمل برای نظام و حاکیمیت و دولت برآمده از ملت در کنار هم قرار بگیریم.

آزاد افزود: باید منافع ملی را بشناسیم و همه برای آن هزینه بدهیم آنوقت است که میتوانیم مسیر رسیدن به آرمان‌ها را آسان‌تر از همیشه طی کنیم

انتهای پیام/آ

 

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه‌ها و صحبت‌های مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

https://www.yjc.ir/fa/news/6829117

وحدت نباید لقلقه زبان باشد

برچسب ها: دهه فجر97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار