چگونه از آزار‌های فرد سادیسمی در امان بمانیم؟

اگر با یک سادیسمی در ارتباط هستید باید سعی کنید بیشتر از بقیه روی احساسات خود کنترل داشته باشید تا وارد بازی شیطانی او نشوید.

چگونه از آزار‌های فرد سادیسمی در امان بمانیم؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «طرف سادیسم داره»، «همه رفتاراش سادیستیکه»، «از اذیت کردن دیگران لذت می‌بره» و «از این که بقیه رو به جون هم بندازه کیف می‌کنه».

احتمالا شما هم دست‌کم یک بار در زندگی خود از عبارت‌های بالا استفاده کرده‌اید. این‌ها همگی ویژگی‌های فردی است که سادیسم دارد.

سادیسم چیست؟

در یک جمله می‌توان گفت: «علاقه به آزار دادن دیگران به صورت جسمی، روانی و حتی جنسی؛ به‌گونه‌ای که این آزار رساندن موجب لذت و آرامش فرد آزارنده شود.»

سادیسمی هم به فردی می‌گویند که از تحقیر، تمسخر و آزار روحی یا جسمی و جنسی دیگران مخصوصا در حضور دیگران لذت می‌برد و حتی ممکن است بعضا رفتار‌های پرخاشگرانه یا جنایتکارانه هم از خود نشان دهد.

بدون شک چنین فردی در رده «بیماران روانی» دسته‌بندی می‌شود و به شدت به کمک و درمان نیاز دارد. روانپزشکان اغلب در کنار دارو فرد را تشویق می‌کنند تا در گروه‌های خودیاری و خانواده درمانی شرکت کند.

تحقیقات اخیر پژوهشگران در مورد ویژگی‌های شخصیتی انسان‌ها دسته‌ای نو به گروه «انسان‌گریز»‌ها اضافه کرده که همین «اختلال شخصیتی سادیستیک» است. این خصلت، بخش تاریک و خطرناک وجود انسان را نشان می‌دهد که به موجب آن فرد از آسیب رساندن به دیگران برای منافع شخصی خود لذت می‌برد!

البته اختلال‌هایی همانند خودشیفتگی، سایکوپات (فقدان احساس همدردی) و ماکیاولیانیسم (تمایل به تسلط و سلطه بر دیگران به هر قیمت ممکن) نیز از دیگر شخصیت‌های انسان گریز و دیگرآزار هستند که وجودشان برای بقیه می‌توانند با استرس و نگرانی همراه باشد.

فرد سادیست چگونه فکر می‌کند و چرا؟

فردی که سادیسم دارد ممکن است به هر نحوی دیگران را آزار دهد تا ارضا شود حتی اگر این کار تبعات زیادی برای او در محیط خانوادگی، کاری یا اجتماعی بدنبال داشته باشد. دلیلش این است که هیچ لذتی بالاتر از دیدن ناراحتی و عذاب دیگران برای چنین شخصی وجود ندارد.

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، سادیسم در گروه «صفات تیره شخصیت» انسان طبقه‌بندی می‌شود. استفاده از واژه «تیره» نشان می‌دهد که افراد با داشتن این صفات دارای ویژگی‌های بدخواهانه هستند.

فرد مبتلا به اختلال شخصیت سادیسم با مخالفت‌های پی‌در‌پی، لجبازی‌های عمدی و آزارنده، خودمحوری و دغل‌کاری و بی‌رحمی زندگی را برای اطرافیان خود سخت می‌کند.

سادیست سعی می‌کند با پرخاشگری و حمله روانی به افراد بی‌گناه روح تاریک خود را ارضاء کند.

این افراد اغلب فاقد حس همدردی و انسان‌دوستی هستند و وقتی متوجه شوند که رفتارشان فردی را به شدت اذیت می‌کند، تلاش شیطانی خود را افزایش داده و بیشتر از قبل به آزار و اذیت قربانی می‌پردازند.

رفتار‌های روزمره فرد سادیسمی که هر روز به اعمال تاریک و زننده خود مبادرت می‌ورزد عموما شامل موارد زیر است:

راز‌هایی که از او خواسته شده به دیگران نگوید را به عمد برای همه بازگو می‌کند.
در محیط کار اقدام به زیرآب‌زنی می‌کند و تلاشش را چنان زیرکانه ادامه می‌دهد که به اخراج یا نزول مقام قربانی منتهی شود.
از دو به هم‌زنی کردن لذت می‌برد. سعی می‌کند رابطه دو دوست یا دو همکار را با دروغ خراب کند.
به سرقت مالی، فیزیکی و هوشی می‌پردازد.
برای همکار، دوست، همکلاس یا حتی اعضای خانواده خود به عمد حاشیه‌سازی می‌کند تا وجهه اجتماعی او را خراب کند.
زورگویی و قلدری می‌کند

با بدگویی سعی می‌کند چهره دیگران را خراب کند و از این کار لذت می‌برد

لازم است بدانید فرد مبتلا به سادیسم بسیار باهوش و زیرک است، زیرا برای انجام اعمال ضدانسانی خود باید از موقعیت اجتماعی خوبی برخوردار باشد تا بتواند طرفدارانی برای خود دست‌وپا کند و با این زمینه‌چینی‌ها در نهایت به اهداف تاریک خود مبنی بر آزار یک یا چند فرد مشخص بپردازد.

سادیست هرگز از ضربه زدن به دیگران نادم و پشیمان نمی‌شود و لذت این کار باعث می‌شود تا همیشه آن را تکرار کند. البته بعضا پیش می‌آید که خود فرد به آسیب‌رسان بودن رفتار خود واقف نیست و بدون اینکه متوجه شود دایما در حال اذیت کردن دیگران است.

پاسخ به سوالات زیر نشان می‌دهد شما سادیسم دارید یا خیر؟

روانشناسان و پژوهشگران یک پرسشنامه دقیق ۹ سؤالی تهیه کرده‌اند که بر اساس آن می‌توان به طور دقیق گفت که یک فرد سادیسم دارد یا نه:

۱- از سر به سر گذاشتن مردم به طوری که آن‌ها بدانند من آن‌ها را تحت کنترل داردم، لذت می‌برم.

۲- از اذیت کردن اطرافیانم خسته نمی‌شوم.

۳- اگر توانایی و اختیارش را داشته باشم، به مردم آسیب می‌زنم.

۴-وقتی کسی را مسخره می‌کنم، از دیدن ناراحت شدنش، خوشحال می‌شوم.

۵- بی‌رحمی کردن به دیگران، هیجان‌انگیز است.

۶- از تمسخر مردم در جلوی دوستانشان، خشنود می‌شوم.

۷- تماشای دعوا و منازعه مردم، تحریکم می‌کند.

۸- در مورد اذیت کردن کسانی که آزارم داده‌اند، فکر می‌کنم.

۹- هیچ وقت از روی عمد به کسی آزار نمی‌رسانم، حتی اگر از آن شخص خوشم نیاید.

این پرسشنامه جدید و شیوه طراحی آن، به صورت یک مقاله در مجله Personality and Individual Differences در ژانویه سال ۲۰۱۶ میلادی به چاپ رسیده است. به طوری که پیداست به جز سؤال نهم، پاسخ مثبت به دیگر سؤالان نشانه سادیستیک بودن شخص است.

با فرد سادیستیک چگونه باید رفتار کرد؟

فرد سادیستیک طوری رفتار می‌کند که شما به رفتار و واکنش خودتان شک کنید و این سوال برایتان پیش بیاید که آیا نباید عصبانی می‌شدم؟!

فردی که به «صفات تیره شخصیت» مبتلاست، چون از عمد و با انگیزه لذت بردن رفتار زننده خود را انجام می‌دهد، باید مطمئن باشید که او این رفتار‌ها را تا زمانی ادامه می‌دهد که شما دیگر با او مقابله نکنید و بگذارید هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد.

اما روانشناسان توصیه می‌کنند با بازی این افراد بیمار بُر نخورید و نگذارید شما را قربانی خودشان بدانند. برای این منظور بهتر است کار‌های زیر را انجام دهید:

به احساسات خود توجه کنید: فردی که دارای «صفات تیره شخصیت» است در ایجاد احساس شوک، شرمساری، شک کردن به خود و خودسرزنشی مهارت ویژه‌ای دارد. اگر با یک سادیسمی در ارتباط هستید باید سعی کنید بیشتر از بقیه روی احساسات خود کنترل داشته باشید تا وارد بازی شیطانی او نشوید.
به بهبود بیماری فرد مبتلا به سادیسم امیدوار نباشد: اگر تصور می‌کنید که با برخی کار‌ها و ترفند‌ها می‌توان این بیمار را به مشکلات رفتاری‌اش آگاه کرد و مانع از ادامه‌ی رفتارهایش شد، سخت در اشتباه هستید. این امید واهی بیشتر از قبل شما را در برابر فرد سادیست ضعیف می‌کند. پس بهتر است دست از این فکر‌ها بردارید.

تست کنید و ببینید آیا شما هدف اصلی او برای آزار دادن هستید؟

فرد دیگرآزار و سادیستیک به خوبی می‌تواند تشخیص دهد که آیا قربانی در برابر رفتار‌های آزاردهنده‌اش مقاومت می‌کند یا خیر؛ مثلا اگر رفتار این فرد را نادیده می‌گیرید، تحمل می‌کنید یا به آن‌ها اهمیت نمی‌دهید. در این حالت همه تلاشش را می‌کند تا بالاخره اذیتتان کند. پس دفعه بعدی که با همکار یا دوست سادیسمی خود طرف شدید به این فکر کنید که تا کی قرار است رفتارش را تحمل کنید؟ وقتی مزایا و معایب رابطه داشتن با یک فرد سادیسمی را برای خود بنویسید متوجه خواهید شد که هیچ لزومی ندارد این رابطه ادامه پیدا کند، زیرا سرتاسر ضرر و ناراحتی است.
به دنبال روش‌هایی برای دوری کردن از فرد سادیستیک باشید: ببینید با وضع چه نوع محدودیت‌هایی می‌توانید یک فرد بیمار و آزارنده را از زندگی خود دور کنید! اگر فرد مبتلابه سادیسم همکار شماست و مجبور به تحمل او و رفتارهایش هستید، تا حد ممکن از ایجاد ارتباط با او، حرف زدن یا ظاهر شدن در مقابلش دوری کنید تا از ترکش‌های نیمه تاریک وجودش در امان بمانید. این را به یاد داشته باشید که این فرد حتما راهی برای از بین بردن این محدودیت‌ها خواهد یافت، اما توصیه می‌کنیم بدون وقفه خود را از او دور نگه دارید و هر بار نزدیک شد، با ترفندی جدید از چنگالش فرار کنید.

منبع: روزیاتو

انتهای پیام/

فرد سادیست چگونه فکر می‌کند و چرا؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس.
۱۰:۲۰ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
سلام.من یه دختر مجرد هستم.یکی از همکارهای آقا سادیسم داشت امسال اما من این موضوع رو نمیدونستم.اون هر روز من را با همکارهای سال پیش مقایسه میکرد و میگفت تو هم باید مثل اون باشی و من هر روز احساس بی ارزش بودن داشتم و به مدت 6 ماه من را در یک ترومای روحی گذاشت و هر روز گریه میکردم.نقاط ضعف من رو فهمید و دقیقا خلافشون عمل میکرد و من رو اذیت میکرد. دخترا حواستونو جمع کنید تا مثل من درگیر همچین آدمایی نشید.خواهش میکنم ازشون فاصله بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
کبری
۱۷:۲۰ ۰۸ دی ۱۴۰۲
سلام من همه ی اعضای خانوادم سادیسم دارن و منو آزار میدن از لحاظ روانی واقعا خسته شدم بریدم از زندگی نمیدونم چیکار کنم. آرامشو ازم گرفتن همه کارهاشون از روی نقشه و برنامست برای آزار رسانی. از زندگی افتادم به خدا...کمکم کنید چیکار کنم دستم بستست
Iran (Islamic Republic of)
عبدالوهاب یاراحمدی
۲۱:۰۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
باسلام چنین شخص های نمک نشناسی سراغ دارم با اینکه کارهای خوب و غیرت گونه ایی برایشان انجام دادیم سعی بر این داشتند تا وجه مان خراب نشان دهند خداروشکر دستشان رو شد نه جلوی دولت رو دارند و نزدیکانشان کاش خوبی ها را هم می دیدند ممنون از مطالب مفیدتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
سلام من همسرم ومادرش این بیماری رو دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
برادرم سادیسم داره.
رفتارش طوریه که آدمو خیلی شرمسار می‌کنه و باعث شده که خیلی از خودمون متنفر بشیم،ارزش خودمونو ندونیم،به شخصیت و رفتارامون شک‌ کنیم .
خیلی توی زندگیمون تاثیر گذاشته و کاش میتونستم این خونه رو ترک کنم.
واقعا هم لذت میبره ازینکه ما بترسیم،شرمسار باشیم،ناراحت باشیم و یا از محدودیت های که برامون گذاشته نهایت استفاده رو می‌کنه تا روحش ارضا شه.
واقعا عذاب آوره زندگی با همچین فردی.
اگه به خودم بود حتما هرچه زودتر ازین خونه میرفتم و دیگه هم جلوش آفتابی نمی‌شدم.
این آدما درست نمیشن.
خودتونو خسته نکنید و فقط ازشون دوری کنید.
من خودم به دکتر مراجعه کردم و باعث شده همزمان چند تا بیماری روانی داشته باشم و نتونم دیگه درست زندگیمو بکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام رفیق صمیمی من فقط ۱۴ سال سن داره خانوادش خبر ندارن میخوام کمکشون کنم این فرد شب ها توی رد روم لایو شکنجه میبینه از شکنجه خشن فوق خشن خوشش میاد یه بارم موش رو سلاخی کرده چه کاری باید براش کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام همسرم سادیسم داره مادر شوهرمم سادیسم داره یعنی می‌دونه چی منو ازیت می‌کنه یا عصبانی وقتی میاد خونمون هر کاری که بگید می‌کنه و بعد اومدن پسرش خیلی آروم میشه وهیچ چی نمیگه منم خیلی حساسم کلا آدمه حساسیم یکم مقراراتیم یعنی همه چی رو ادب و نظمو ترتیب باید باشه اینو می‌دونن و مادر پسر همه چیو تو خونه میریزم بهم برادر شوهرم. سادیسم داره و درست چیزی که من میکنم بر عکسشو میگه و شوهرم تعید می‌کنه از قصد تازگیا یاد گرفتم جوابشونو ندم و اگه خاستم بدم جوری که خودشون از چیزی که خوششون نمیاد استفاده میکنم ولی شوهرم فکر کنم یکم هم اوتیسم اره چون یکم کنده تو کاراش یکم که چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
سارا عالمی
۱۶:۰۱ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
س به دادم برسید
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۱:۰۴ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
منم پدر و مادرم سادیسم دارن خیلی سخته زندگی باهاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
من همسرم رفتارهای سادیسمی داره ولی ج نمیدم بهتره ولی چه فایده؟ من فقط میتونم اوضاعرو کنترل کنم درمان سادیسم چیه؟ خواهش میکنم راجب درمان صحبت بفرمایید
United States of America
میدان ۹۷ ای
۰۷:۲۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
همسایه بالایی ما هم سادیسم داره چند بار بهش گفتیم انقدر وسایلتو نکوب روی زمین اهمیت نمیده چند بارم بهش گفتیم بابا اینهمه بچه جمع نکن عین گله کرگدن بدو ان روی سقف بازم بدتر میکنه حتی گفتیم انقدر پاشنه نکوب به شدت بیشتر میکوبه ما هم واگذارش کردیم به خدا روز نیست از خدا نخوام جوری بزندش که یادش بره خلق الله رو ازار بده
Iran (Islamic Republic of)
یه بیچاره بی پول
۱۶:۲۴ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
همسایه بالاییمون سادیسم داره. شبانه روز جاروبرقی میکشه و برای بیشتر اذیت کردنمون کفش پاشنه دار میپوشه و مدام داره راه میره. شوهرشم مثل خودش سادیسم داره و با پاشنه روی کفپوش چوبی مثل اسب میدوه. تازه نزدیک یه ساله بچه دار هم شدن اونم همش داره عر میزنه. به جز فروختن خونمون و رفتن به یه جای دیگه هیچ راه حلی نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۱۵:۰۸ ۱۲ تير ۱۴۰۰
مادر من سادیسم داره.فک کنم از سادیسم هم بیشتر کاملا روانیه. تمام روزو با من دعوا میکنه ومن مجبورم همش برم تو اتاقم. جایی ندارم برم.تنها هم اجازه نمیدن برم بیرون برا همین بیشتر عصبی میشم. نمیدونم چکار کنم از دستش. فحشای بد میده اذیتم میکنه خسته شدم کاش مادر نداشتم
Iran (Islamic Republic of)
بنفشه
۱۳:۳۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
در مورد زندگی با فراد روانی قانون هیچ کاری برای ما نمیکند. من خواهری سادیستیک دارم، پدرم مثل کوه پشتش است و با جمله ولش کنید مریض است او را بدتر به جان ما می اندازد. فرد سادیسمی اصن قبول ندارد که مشکل دارد و به پزشک مراجعه نخواهد کرد. زندگی و جوانی و اعصابم را نابود کرده. ماه هاست که هیچ مکالمه ای هم با او نداشته ام ولی چون در یک خانه زندگی میکنم با کوبیدن چندباره درب اتاقش، ساعت گذاشتن 5 صبح برای خوردن صبحانه و بیدار کردنم با سر و صدا، صدای بیش از حد بلند تلویزیون باز هم بکارش ادامه میدهد. همه خانه وسایلش را ریخته و اصلن بهداشت کرونا را رعایت نمیکند. حالا غیبت کردنها و زیرآب زدنها و توهین های حضوری و تلفنی به دوستانم بماند. بشدت دروغگو و خودشیفته است و همه اتفاق ها را برعکس تعریف میکند. خب! حالا در کشوری که قتل و غارت رایج است من بروم بکدام محکمه بگویم خواهرم آزارگرست؟!!! می گویند برو بابا اینهمه مشکل! یا تهش میگویند ما در دعوای خانوادگی دخالت نمیکنیم! اگر امکان مالی ندارید که از این افراد جدا زندگی کنید محکوم به مرگ تدریجی هستید. متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
بلاخره یکی پیدا میشه که زورش میرسه بهش و فکش را میاره پایین
Germany
الفی
۲۱:۰۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
مادرم سادیسم داره و هیچ وقت احساسات ما رو به مضحکه می گیره ..ما رو از نظر احساسی بی رحمی می کنه ..و سر آخر هممنکر همه چیز میشه ..سالهاست داره کار خودش رو می کنه گاهی هرزوی مرگشو می کنم و لی دل به حال بدبختش می سوزه
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۰۷:۳۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام من هم پدرم سادیسم داره مادرم چهل و دو سال باهاش زندگی کرد ولی چه زندگی مثل اسیر ما هم همینطور ولی خیلی کمتر از مادر م الان مامانم رفته پیش پدرش پدرم هم هر کاری میکنه که مامانم و بیاره حتی تهدید به قتل هم کرده خلاصه که همه خانواده بد اوضاع ی داریم تازه یه زن دیگه هم داره که اونم رفته پیش مامانش خدا مشکل همه روحل کنه
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۲۱:۲۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام.ممنونم از مطالبتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۳۰ تير ۱۳۹۹
مادرمن سادیسم داره وبااذیت کردن من لذت میبرد متاسفانه قبول نمیکنه که سادیسم داره
Russian Federation
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
این فرد خواهر منه. نمیذاره یک روزم بدون اعصبانیت یا گریه بگذره... خسته شدم و اصلا نمیدونیم باهاش باید چیکار کنیم. هرکاری کردم که بهش بهمونم ی چیز هایی رو نمیشه... خسسسسستهههه شدم!
Iran (Islamic Republic of)
لالا
۱۴:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
من پسری ۲۵ ساله هستم و درجاتی از سادیسم رو تو خودم احساس میکنم ولی میتونم کنترلش کنم و از طرفی عاشق یهددختر شدم و ۵ ساله با هم هستیم الان اون هم عاشق منه و قراره ازدواج کنیم ولی تازه متوجه شدم که اون هم سادیسم داره خیلی بیشتر از من جوری ک کنترلش سخته .
از شما خواهش میکنم کمکم کنید و راه رو بهم نشون بدید من چکار میتونم بکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه اون عشقم باشه چی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ادم های سادیسمی مشکلات حاد روحی روانی دارند و هیچ دکتری نمیتونه درمانش کنه.مردم ازاری بد ترین اختلال روانیه.اگه به افراد سادیسمی دست رسی دارید خیلی راحت میشه سفیدشون کرد وقتی مثل بزدل توی خانه پشت کامپیوتر قایم میشند باید فرار کرد
Iran (Islamic Republic of)
؟؟؟
۲۳:۰۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.من پزشکم و متاسفانه همسایه ای سادیسمی دارم که کل آپارتمان از وی می ترسند؛چراکه بشدت باهوش و فنی است و هرزمان و هرجورکه اراده کند؛ می تواند به بقیه آسیب بزند.(ولی حساسیت اش به من و همسرم بیشتر از بقیه است؛چون اصلا باوی صحبتی نمی کنیم و این، آزارش می دهد).متاسفانه، روز فاطمیه امسال هم، ضربه کاری را زد و درحالیکه فقط چندساعت، من، خانم و بچه ها از منزل خارج شدیم؛ زحمت کشید و تمام طلا و جواهر منزل مارا برد.دراینکه، این مورد کار ایشان است؛ هیچ بحثی نیست.هزار و یک دلیل وجود دارد که با قاطعیت می گویم کار خودش است....درد قضیه اینجاست که رئیس آگاهی هم، باهوشتر از بنده است و یقینا می داند که این سرقت، کار وی است؛ ولی هیچ کاری انجام نمی دهد و البته، خیلی از دوستان هم بی تعارف بمن گفته اند؛ پیگیر قضیه نباش؛چون پلیس هیچ کاری نخواهد کرد...تنها راه حل، فروختن و ترک این آپارتمان است.(حالا شما بگویید؛ راه برخورد با فرد مبتلا به سادیسم که باهوش است و بسیارفنی و از طرفی به قانون کشور و نابسامانی های آنهم بخوبی واقف است؛چیست؟؟)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
نمیدونم چرا حس میکنم حرفات اصلا منطقی نیست .
به گمونم شما پارانویا داری ! یعنی شکاکی بسیار زیاد ...
Italy
مریم
۲۲:۵۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
شوهر منم سادیسم داره از ازار من جلوی همه لذت می بره خسته شدم به خاطر کارهاش از همه بریدم تنها خرید میرم تو خونه وقتی هست جلوش ظاهر نمی شم ولی به خدا منم گناه دارم تا کی آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
تنها راه نجات اینه که ازش دور باشید
اگه زورتون نمیرسه قانونی اقدام کنید و ازس تعهد بگیرین دور و برتون نپلکه
Iran (Islamic Republic of)
خانم
۲۳:۵۳ ۰۵ دی ۱۳۹۸
من مادرم سادیسم داره و برادر بزرگم دو قطبی نوع دوم و شدید
اصلا نمیتونید درک کنیدزندگی با مادر سادیسمی چقدر دردناکه
من دوتا از خاله هامم سادیسم دارن و یکی از دایی هام اسکیزوفرنی خفیف
کاش میشد کسی به من کمک کنه
من و خواهرم دانشجوی دکتری هستیم
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۲۳:۵۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
سلام ما در یک شهرستان استان فارس هستیم به ارایشگاه مردانه است که تمام مشخصات بالا رو داره فقط کم محلی میتونه سر خوردش بکنه دیگه هیچی اینجور ادمها کودکی بدی رو داشتن و هیچی براسون مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
اگه شوهرمون باشه چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
اگه اون بیمار فرزندمون باشه چه کار باید کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
اوا
۱۰:۱۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
منم تصمیم گرفتم بزنمش اون بمیره وگرنه خودمون تدریجن می میریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
اصلا محلشون نذارید. خودتون رو بزنید به کری و کوری. وقتی با هم در یک مکان هستید یه جوری رفتار کنید انگار نامرییه، نه اینکه منتظر بمونید تا زهرش رو بریزه بعد تازه بخواید اقدام کنید.
Hungary
سوگل
۱۴:۴۹ ۳۰ تير ۱۳۹۸
مادرشوهرم سادیسم داره و باعث شد خواهرشوهرم طلاق بگیره برادرشوهرم تا پای طلاق بره و منم زندگی سختی رو داشته باشم
Iran (Islamic Republic of)
زهره مختاری
۲۱:۳۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
من یک راهکار بهتر برای برخورد با افرادی که سادیسم احساسی دارند میشناسم. این افراد اگر جوابشون را بدید لذت میبرند ولی اگه به عنوان یه بیمار بهشون نگاه کنید و باهاشون صحبت نکنین ، خیلی حالشون گرفته میشه. من خودم تو همکارام یه همچین بدبختی را میشناسم . خدا شفاش بده انشالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
من یک راهکار بسیار خوب برای ادب کردن فرد مبتلا به سادیسم دارم و آن راهکار این است که هر وقت با رفتار و گفتارش شما را اذیت کرد با یک آپرکات فک او را پایین بیاورید از آن به بعد هر وقت به فکر آزار شما افتاد درد آن مشت سنگین مانع کارش خواهد شد. مرگ یک بار و شیون هم یک بار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
اگه زورمون نرسید چی
Germany
ناشناس
۰۴:۳۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
معمولا سادیستا زرنگن یا یه موقعیت اجتماعی دارن
آخرین اخبار