جاده‌های کوهستانی مازندران برفی و لغزنده / مسافران گرفتار ترافیک جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک پرحجم و سنگین در جاده‌های هراز، چالوس و سوادکوه و بارش برف در ارتفاعات این محور‌ها خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به پایان تعطیلات چند روز گذشته و بازگشت مسافران در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم و سنگین در مسیر‌های چالوس، هراز و سوادکوه از شمال به جنوب هستیم.

وی افزود: آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده هراز از ابتدای شهر آمل، محدوده پارک جنگلی سنگین و جاده گزنگ محدوده شنگولده و قبل از پلیس راه لاریجان نیمه سنگین و طول محور هراز به سمت تهران پرحجم گزارش شده است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از رودهن به آمل ممنوع می‌شود، گفت: از ساعت ۴ بعد از ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا تردد در این محور از آب اسک به رودهن یک طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده چالوس از مرزن آباد تا پل دزد بن ترافیک سنگین است، افزود:ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز در حوزه استحفاظی استان البرز از کرج به مرزن آباد تا ساعت ۲ بامداد فردا به دلیل تخلیه بار ترافیکی ۲ ساعت زودتر اعمال شد.

وی گفت: جاده چالوس از مرزن آباد به کرج امروز به دلیل تخلیه بار ترافیکی و روان سازی مسیر احتمالا یک ساعت زودتر یکطرفه می‌شود و ساعت ۱۶ بعد از ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه یک طرفه خواهد شد.

وی گفت: ترافیک در محور سوادکوه و کیاسر و محدوده درون شهری پرحجم و روان گزارش شده است.

وی افزود: از لحاظ شرایط آب وهوایی هم اکنون شاهد بارش باران از ساری تا رامسر هستیم و سطح جاده لغزنده و مناطق شرقی ابری و سطح جاده خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون ارتفاعات محور کندوان محدوده هزار چم به کرج، جاده هراز محدوده گزنگ تا امامزاده هاشم و جاده سوادکوه محور گدوگ بارش برف و ارتفاعات این مسیر‌ها مه گرفتگی گزارش شده است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه رانندگان در هنگام تردد در این مسیر زنجیر چرخ باید به همراه داشته باشند، افزود: هم اکنون این مسیر‌ها نمک پاشی صورت گرفته است و سطح جاده بدون زنجیر چرخ هم امکان پذیر است.

وی به بارش شدید برف انتهای ۵ کیلومتری حوزه استحفاظی استان در جاده کیاسر – سمنان اشاره کرد و گفت: تردد در این مسیر حتما باید با زنجیر چرخ انجام شود و پلیس راه از ورود خودرو‌ها در این مسیر بدون زنجیر چرخ جلوگیری می‌کند.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان را دارند خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/آ

ترافیک پرحجم و سنگین در محور‌های هراز و کندوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار