راهپیمایی ۲۲ بهمن در شرایط امروز جهاد اکبر است

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: پیام حضور گسترده مردم نایین و کشور ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت از نظام و آرمان‌ها است که در شرایط امروز یک جهاد اکبر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سید حسین بهشتی نژاد مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی اصفهان درنائین گفت: تقارن ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه حامل برکات الهی است که امروز مردمان کشور‌های اسلامی با الگوپذیری از انقلاب اسلامی، انقلاب‌هایی را سرتاسر جهان ایجاد کرده اند.
مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: امروز متعلق به همه ملت و روزی است که امام خمینی (ره) هدیه‌ای الهی برای مردم به ارمغان آوردند.
وی پیام حضور گسترده مردم نایین و کشور ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن را حمایت از نظام و آرمان‌ها دانست که در شرایط امروز یک جهاد اکبر است.
بهشتی نژاد در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن نائین با اشاره به این‌که هرگونه تلاش سخت کوشانه انسان مسلمان در مسیر خداوند جهاد محسوب می‌شود، اظهار نمود: ملت ایران در دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی توانست در جبهه نظامی موفق باشد، اما در جنگ فرهنگی دشمن خانواده‌ها و مسؤولان باید بسیار مراقب باشند، زیرا دشمن در این زمینه بسیار قوی و به طور شدید با تمام توان حرکت می‌کند.
به گفته وی، در جبهه تهاجم فرهنگی لشکر کفر چندین سال است که بی رحمانه حمله کرده و در زمینه‌هایی، چون فضای مجازی ذهن و افکار نسل جوان و نوجوان کشور ما را هدف قرار داده است.

وی در ادامه بیان نمود: چهل سال عزت و اقتدار در پرتو منویات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی موجب شده تا مردم ما در دوران تحریم‌های دشمنان شاهد افق‌های روشن در پیش روی خود بوده و بتوانند فشار‌های مختلف سیاسی، تبلیغاتی و مشکلات این چنین را از سر گذرانده و در علم رتبه نخست دنیا و در تولید علم رتبه اول منطقه را به دست آورند.

وی در پایان خاطرنشان نمود: ملت ایران در پناه قرآن کریم و زیر پرچم اسلام و اهل بیت (ص) با هدایت و راهنمایی امام راحل و در زمان کنونی رهبر معظم انقلاب اسلامی بی‌ادبی‌های آمریکا در چهل سال گذشته که ریشه در ذات آنان دارد را پاسخ داده و با عزت در برابر دشمنان می‌ایستند.
نایینی‌ها به پاس چهل سال عزت و استقلالی که انقلاب اسلامی برایشان به ارمغان آورده است پر صلابت‌تر از همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و مشت‌های گره کرده خود را بر دهان استکبار جهانی کوباندند.
اجرای سرود، قرائت متن قطعنامه از برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نایین بود.  

 

انتهای پیام/م 

 

حضورحماسی مردم نائین درراهپیمایی 22 بهمن

برچسب ها: 22بهمن 97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار