تفکر مقاومت در ایران دشمن را به زانو زده است

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: آثار مثبت تفکر و مقاومت در ایران دشمن را به زانو زده است.

 تفکر مقاومت در ایران دشمن را به زانو زده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن بهرام نیا، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نهاوند افزود: استکبار جهانی در سایه مقاومت و ایستادگی مردم ایران زانو زده و اظهار عجز می‌کند.

وی ادامه داد: امروز آمریکا حق دارد با ایران دشمنی کند چراکه ایران که روزی مرکز چپاول و عرض اندام آن‌ها بود امروز با صدور تفکر مقاومت آن‌ها را از منطقه هم بیرون کرده است.

وی ادامه داد: مردم در این ۴۰ سال هیچ کم نگذاشتند امروز هم قطعاً بدانید که ما در جنگ با استکبار جهانی پیروزیم، استکبار جهانی رو به افول است و ساقط می‌شود و آمریکا عقب‌نشینی می‌کند.

وی اظهار داشت: امسال در جشن ۴۰ سالگی انقلاب پای انقلاب ایستاده‌ایم و در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن هم‌چنان ۴۰ سال گذشته شرکت و این وحدت و کرامت را حفظ کردیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا قبل از انقلاب از بیت‌المال و جیب مردم صرف عیش و نوش خود می‌کرد، گفت: امروز همان مردمی که روزی آمریکا به آن‌ها حکومت می‌کرد خود آقای خود و آقای جهان هستند و الگویی برای ترویج فرهنگ مقاومت شده‌اند و آثار مثبت این تفکر و روحیه انقلابی ایران در عراق و سوریه قابل‌مشاهده است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: علیرغم وجود محدودیت‌ها و سختی‌ها امروز در کشور و به‌تبع آن در شهرستان نهاوند شاهد پیشرفت‌هایی هستیم که با دوران قبل از انقلاب قابل‌مقایسه نیست.

نماینده مردم نهاوند ادامه داد: امروز در ۲۲ بهمن ۹۷ خبر کلنگ زنی خط آنتنی ایستگاه راه‌آهن نهاوند بااعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان را به دست وزیر مربوط در آینده نزدیک می‌دهم و امیدواریم که این مهم منشأ خیروبرکت باشد.

انتهای پیام/ج

 

تفکر مقاومت در ایران دشمن را به زانو زده است

برچسب ها: فجر97 ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار