باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای: مردم پشتیبانی از انقلاب را از مشکلات اقتصادی جدا کرده‌اند

سخنگوی قوه قضائیه گفت: قدرت‌های استکباری بدانند که مردم ایران در برابر فشار‌های اقتصادی و انواع جنگ عقب نشینی نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور پرشور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین معجزات قرن اخیر بود و معجزه دیگر این بود که مردم ایران پس از گذشت ۴٠ سال از انقلاب، هیچ انحرافی از هدف و شعار خود پیدا نکردند.

وی ادامه داد: امروز پس از گذشت ۴٠ سال از پیروزی انقلاب، مردم اعم از پیر و جوان و زن و مرد با شور فراوان در راهپیمایی حضور یافتند و این بزرگترین پیام برای دشمن است که تصور نکند با وارد آوردن فشار به ملت، این مردم از هدف خود عقب نشینی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای خطاب به قدرت‌های استکباری گفت: قدرت‌های استکباری همچون آمریکا باید پیام امروز را دریافت کرده باشند که این مردم در برابر فشار‌های اقتصادی و انواع جنگ عقب نشینی نمی‌کنند و مردم با تمام وجود از عزت و شرف و نظام خود دفاع می‌کنند.

وی در خصوص حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود مشکلات اقتصادی تصریح کرد: مردم مسائل را از هم تفکیک کرده‎‌اند، به طوری که مشکلات روزمره را یک سو و دفاع از نظام و اسلام را در سویی دیگر قرار داده‌اند.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: در این روز بارانی مردم با حضورشان به دشمن فهماندند که با وجود مشکلات اقتصادی، در دفاع از کشور و انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

معاون اول قوه قضاییه خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: این حضور مردم به آن‌ها می‌فهماند که به اشتباه فکر می‌کنند می‌توانند با فشار‌ها و تحریم‌ها مردم ما را از رسیدن به هدف خود دور کنند.

وی تاکید کرد: ۴۰ سال پیش مردم ما هدفی را انتخاب کردند و همچنان برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. مشکلات سرجای خود هست و مردم در کنار مسئولان برای رفع آن‌ها تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار