بخش بیشتری از برنامه روزانه ترامپ لو رفت!

وبسایت آکسیوس جزئیات بیشتری را از برنامه روزانه رئیس‌جمهور آمریکا در هفته گذشته افشا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، بر اساس اطلاعات جدیدی که بوسیله وبسایت آکسیوس افشا شده است «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا حدود ۵۰ درصد از وقت خود از دوشنبه تا پنجشنبه هفته گذشته را صرف امور شخصی و نامرتبط با کاخ سفید کرده است.

بر اساس این اطلاعات، ترامپ سه ساعت نخست روز‌های خود را بیهوده گذرانده است. وی در این بازه‌های زمانی به تماشای تلویزیون، خواندن روزنامه و تماس‌های تلفنی با دوستان، مشاوران، قانونگذاران و مقامات دولتی پرداخته است.

این جزئیات پس از افشاگری هفته گذشته وبسایت آکسیوس درباره برنامه روزانه ترامپ منتشر شد. وبسایت آکسیوس هفته گذشته هم اعلام کرد که ترامپ در سه ماه گذشته، حدود ۶۰ درصد از ساعات کاری خود را صرف کار‌های بیهوده کرده است. یک منبع آگاه در گفتگو با این وبسایت اعلام کرد که ترامپ به طور معمول ۵ ساعت نخست از روز خود را در محل اقامتش حضور دارد. منتقدان از برنامه زمانی رئیس جمهور انتقاد کردند و گفتند این برنامه ثابت می‌کند که ترامپ نسبت به انجام مسئولیت‌های خود کوتاهی می‌کند.

آکسیوس هفته گذشته به نقل از منابع کاخ سفید گزارش داد پس از انتخابات میان دوره‌ای کنگره سال ۲۰۱۸، دونالد ترامپ نزدیک به ۶۰ درصد از زمان خود را صرف کار‌هایی از جمله توئیت کردن و تلفن زدن کرده است. بر اساس گزارش آکسیوس، به نظر می‌رسد این اطلاعات درز یافته، با برنامه‌های قبلی اعلام شده از سوی کاخ سفید درباره برنامه کاری رئیس جمهور مغایرت دارد. بررسی دقیق اسناد فاش شده بر اساس برنامه روزانه شخصی ترامپ و فهرست کار‌های وی در طول سه ماه گذشته نشان می‌دهد که رئیس جمهور آمریکا با آسودگی خاطر بخش اعظم وقت خود را صرف امور بسیار شخصی و نامرتبط به کار کرده است.

این در حالی است که ترامپ روز یکشنبه این هفته به انتقاد از این افشاگری پرداخت و گفت که او در طول آن ساعت‌ها کار می‌کرده و این زمان را به استراحت سپری نکرده است. در پی انتشار این اطلاعات از سوی آکسیوس، کاخ سفید تحقیقات داخلی را برای پی بردن به اینکه چه کسی برنامه دونالد ترامپ را به پایگاه خبری آکسیوس لو داده، آغاز کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
یه خورده تخمه آفتابگردان و پف فیل هم براش بفرستین
آخرین اخبار