بهتاج: تا آخرین لحظه پیگیر حق تراکتور خواهیم بود

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی نسبت به داوری دیدار مقابل نساجی مازندران واکنش نشان داد.

بهتاج: تا آخرین لحظه پیگیر حق تراکتور خواهیم بودبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز،ایوب بهتاج مدیر عامل جدید این تیم  در گفت و گو با سایت باشگاه ، درباره اتفاقات دیدار مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: روز گذشته انتظار داشتیم داور مسابقه با قضاوتی عادلانه یک بازی بی‌حاشیه رقم بزند، اما اتفاقات این دیدار روح پاک فوتبال را خدشه‌دار کرد.

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی افزود: متاسفانه در صحنه‌ای که علاوه بر داور مسابقه، داور پشت دروازه نیز بر صحنه اشراف کافی داشت، داور پنالتی حتمی تیم تراکتورسازی را اعلام نکرد تا همگان شاهد تضییع حق تیم تراکتورسازی باشند.

او خاطرنشان کرد: باشگاه تراکتورسازی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این موضوع معترض شد و با توجه به تعطیلی امروز، اعتراض رسمی خود را فردا به سازمان لیگ و کمیته داوران ارسال خواهیم کرد.

بهتاج تصریح کرد: ما خواهان رعایت انصاف هستیم و می‌خواهیم در فوتبال پاک حقی از کسی ضایع نشود. هیچ‌وقت بیشتر از حق خود را نخواستیم، ولی در مقابل تضییع حقوق باشگاه سکوت نخواهیم کرد و تا آخرین لحظه پیگیر احقاق حق خود خواهیم بود چرا که اعتقاد داریم جایگاه کنونی تیم تراکتورسازی با توجه به اشتباهات داوری طول فصل با جایگاه حقیقی تیم در جدول رقابت‌های لیگ برتر فاصله دارد.


بیشتر بخوانید:

بیانیه باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص داوری های لیگ برتر

ستاره‌های تیم ملی در سبد خرید تراکتورسازی تبریز

جانشینان بازیکنان خارجی تراکتورسازی از کدام کشور می‌آیند؟

ماجرای قرارداد بازیکن تراکتورسازی با تیم فوتبال یونانی

اسدی: اصول حرفه‌ای باشگاه تراکتورسازی را زیر پا نمی‌گذاریم


انتهای پیام /

اظهارات مدیر عامل تیم فوتبال تراکتورسازی درباره داوری لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار