مدیرکل کمیته امداد قم عنوان کرد؛

حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن دشمنان را مایوس کرد

میرشکار گفت:ملت ایران بار دیگر دشمنان را مایوس و بیش از پیش منزوی نموده و در رسیدن به مقاصدشومی که دنبال می‌کنند،ناکام گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،اکبر میرشکار روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران از بهترین و وفادارترین ملت‌های دنیا هستند، و حضورشان در این راهپیمایی حساس و مهم نیز بیش از هر زمان دیگری این واقعیت را به اثبات رساند.

وی اشاره کرد: مردم بزرگوار و رشید ایران اسلامی نشان دادند،حتی در سخت‌ترین شرایط اقتصادی نیز پشت نظام را خالی نمی‌کنند، و در تداوم و استمرار مسیر روشن و نورانی این نهضت الهی قاطعانه و مستحکم ایستاده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام قم همچنین با یادآوری سرخوردگی ها، یاس و ناامیدی سردمداران استکبار از حضور همیشگی ملت ایران در صحنه یادآورشد: ملت ایران بار دیگر دشمنان را مایوس و بیش از پیش منزوی نموده و در رسیدن به مقاصد پلید و شومی که دنبال می‌کنند، ناکام گذاشتند.

میرشکارعنوان کرد: امروز تیزبینی و درک دقیق مردم از شرایط حساس منطقه و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب آن‌ها را بر آن داشته تا در چهلمین فجر انقلاب حماسه‌ای دیگر را خلق کنند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قم و مراسم چهلمین فجر پیروزی انقلاب همزمان با اقصی نقاط میهن اسلامی با حضور چشمگیر مردم متدین و انقلابی شهرمقدس  قم و همچنین علما، مراجع و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

انتهای پیام /ح

راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج بصیرت سیاسی ملت ایران را نشان داد

برچسب ها: کمیته امداد ، فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار