جابجایی ۹۲۷هزارو ۴۵۶نفر با متروی تهران در یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: امروز در چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، حدود ۹۲۷ هزارو ۴۵۶نفر با متروی تهران جا به جا شدند.

جابجایی ۹۲۷هزارو ۴۵۶نفر با متروی تهران در یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،نوبخت نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار کرد: متروی تهران از ابتدای صبح امروز با آمادگی کامل و با تلاش همکارانم در بخش‌های مختلف شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفته و بنا برآمار بدست آمده از ابتدای سرویس دهی تا پایان مراسم، حدود ۹۲۷ هزار و ۴۵۶نفر با متروی تهران به صورت رایگان جا به جا شدند.

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: به منظور جابجایی بهتر مسافران فاصله حرکت قطار‌های مترو به خصوص در خطوط ۲ و ۴ که ایستگاه‌های آن در مسیر راهپیمایی قرار داشتند، کاهش یافت.

نوبخت خاطر نشان کرد: همچنین در پایان مراسم به علت ازدحام در خط چهار، تعداد پنج قطار فوق‌العاده به منظور جابجایی سریع‌تر مسافران اعزام شد.

گفتنی است تعداد استفاده کنندگان از مترو برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن ماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار