علیرضا زاکانی در زرندیه:

کشور ما نیازمند یک حرکت جهادی است

نماینده سابق مردم تهران در زرندیه گفت: کشور ما نیازمند یک حرکت جهادی است.

 کشور ما نیازمند یک حرکت جهادی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادواره ۳۷ شهید محله اسیابک شهر مامونیه با بیان اینکه امروز کشور ما نیازمند یک حرکت جهادی است، گفت: اگر امروز احساس کنیم که مشکلاتمان توسط دشمنان قابل برطرف شدن است دچار مشکلات بزرگتری می‌شویم.

زاکانی با تاکید بر هوشیاری هر چه بیشتر ملت ایران افزود: باید بدانیم انقلاب ما در چه نقطه حساسی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اینکه مقام‌معظم رهبری فرمان آتش به اختیار می‌دهد بدان معناست که انقلاب اسلامی ما در این عرصه زمانی به یک الگوسازی و تحول نیاز دارد و ما باید وارد جهاد اکبر شویم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم و شهید حججی‌ها از ثمرات انقلاب هستند ادامه داد: مدافعین حرم به ما نشان دادن که برای دفاع از اعتقادات، آرمان‌ها و ارزش‌ها باید از همه هستی و جان خود گذشت.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: شهدا مظهر اقتدار انقلاب هستند اظهار داشت: جوانان جامعه امروز و نسل‌های آتی باید درس رشادت و ایثارگری را از شهدا بیاموزند.

کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت است

زاکانی با بیان اینکه امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت، فهم و تکلیف است تصریح کرد: همه ما باید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خود را بسازیم و با حرکت در مسیر ولایت در همه عرصه‌های نظام و انقلاب حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان بیان کرد: امروز مهمترین وظیفه ما آشنایی هر چه بیشتر و بهتر نسل جوان با ارزش‌ها و آرمان‌های عاشورا و دوران دفاع مقدس است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از همه شاخص‌ها و ظرفیت‌های محرم و عاشورا باید در زمینه تببین و شناخت ارزش‌های اسلام بهره ببریم تصریح کرد: همه ما باید احساس مسئولیت کرده و هرآنچه داریم را صرف اسلام و انقلاب کنیم.

وی با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس گفت: امروز نیز شهدای مدافع حرم در راستای دفاع از ارزش‌ها سر می‌دهند و با شهادت خود خط نورانی مسیر هدایت را برای ما ترسیم می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.