تکمیل و بهره‌برداری نقش جهان به فولاد مبارکه سپرده می‌شود

وزیر ورزش و جوانان، که به منظور افتتاح چند طرح ورزشی به استان اصفهان سفر کرده بود، از خطوط تولید فولاد مبارکه بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که هفته گذشته به منظور افتتاح چند طرح ورزشی به استان اصفهان سفر کرده بود، ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه، راهکارهای نقش‌آفرینی این شرکت در توسعه روزافزون ورزش استان را به همراه مدیرعامل و معاونان فولاد مبارکه مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

وزیـر ورزش و جوانـان در ایـن بازدیـد، ضمـن قدردانـی از زحمـات فـولاد مبارکه گفت: صنایـع به موازات نقشـی کـه در تولید دارند، در مسؤولیت‌های اجتماعی نیز ایفای نقش می‌کنند و یکـی از واحدهایـی کـه در توسـعه ورزش بسـیار موفـق عمـل کـرده، فـولاد مبارکـه اسـت. این بنگاه صنعتی، باشگاه ورزشی کاملی دارد که در آن رشته‌های مختلفی در حال فعالیت و افتخارآفرینی هسـتند.

سـلطانی‌فر بـا اشـاره بـه عملکـرد خـوب تیم‌های باشـگاه فـولاد مبارکـه سـپاهان در رشته‌های مختلف ورزشـی، از تیـم فوتبـال فولاد مبارکـه سـپاهان به عنـوان تیمـی قدرتمنـد یـاد و اظهـار کـرد: ایـن تیـم را بایـد قطـب سـوم فوتبـال ایـران دانسـت.

وی ضمـن ابـراز خرسـندی از عملکـرد فـولاد مبارکـه در توسـعه فضاهـای ورزشـی گفـت: وزارت ورزش و جوانـان به همـراه فـولاد مبارکـه در کار مشـترکی کـه از سال‌ها قبـل آغـاز کرده‌اند، توانسـتند ورزشـگاه نقش‌جهان را بـه بهره‌برداری برسـانند و اخیراً نیـز با برگزاری جلسـات مشـترک دیگر، برخی مشـکلات باقی مانده تا تکمیل نهایی ورزشگاه را مورد بررسی و تبادل نظـر قـرار دادنـد.

وزیـر ورزش و جوانـان خاطرنشـان کـرد: بـا مذاکرات انجام شده و طبق چارچوب‌های قانونی، تکمیل و بهره‌برداری این ورزشـگاه به مجموعه فولاد مبارکه سـپرده خواهد شد.

وی در بخـش پایانـی سـخنان خـود حرکـت فـولاد مبارکه به سـمت توسـعه ورزش را ارزشـمند دانست و بـا تأکیـد بـر اهمیـت توجـه بـه ورزش‌های پایـه گفـت: باشـگاه فـولاد مبارکـه سـپاهان می‌تواند بـا سرمایه‌گذاری در ورزش‌های پایـه هـم بـه توسـعه بیشـتر ورزش و هـم بـه افزایـش درآمدزایـی برسـد.

در همین خصوص معـاون اجرای پروژه‌های فولاد مبارکـه تصریـح کـرد: از جانـب وزیـر ورزش و جوانـان پیشنهادی مبنی بر واگذاری کل مجموعه ورزشگاه نقش‌جهان بـه شـرکت فـولاد مبارکـه مطـرح شـد و فولاد مبارکه با رویکرد ارائه خدمت بیشتر به جوانان ورزشـکار و علاقه‌مند بـه ورزش اسـتان، بررسـی این پیشـنهاد را در دسـتور کار خـود قـرار داده اسـت تـا بـا لحاظ کردن نیازهای لازم، نظر قطعی خود را در این خصـوص اعـلام کند.

احمـد سـعیدبخش در بخـش دیگـری از سـخنان خود در مورد کارهای باقیمانده طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان افـزود: از جانـب وزارت ورزش و جوانان پیشـنهاد شـد کـه بـا کمـک و حمایـت مالـی شـرکت فولاد مبارکه و بـا اضافه شـدن به سال‌های کاربری متناسـب با مبالغ هزینه شـده، طبقه دوم در اسرع وقـت تکمیـل و مـورد بهره‌برداری قـرار گیرد.

وی در بخش پایانی سـخنان خود با تأکید بر این که احـداث و تکمیـل جاده‌های دسترسـی و حلقـه پیرامونـی ورزشـگاه نقش‌جهان از سـوی شـرکت فـولاد مبارکـه در دسـت اقـدام اسـت، گفـت: رفـع مشـکلات به وجود آمده بـرای باشـگاه فـولاد مبارکه سپاهان به دلیل بیمه نبودن ورزشگاه و ارائه قرارداد استادیوم فوتبال از طرف شرکت توسعه و نگهداری اماکـن ورزشـی از دیگر مباحثی بود کـه در ایـن دیدار بـر آن‌ها تأکید شـد. 

 

انتهای پیام/م 

 

صحبتهای وزیر ورزش وجوانان درخصوص ورزش استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.