پایان خانه به دوشی خونه به خونه

خونه به خونه مازندران ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه شهدای ۷ تیر بابل به مصاف شهرداری تبریز خواهد رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم فوتبال خونه به خونه بابل که بازی‌های خود را در ورزشگاه شهدای شهرستان سیمرغ انجام می‌داد پس از ۲۹۰ روز امروز در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم شهرداری تبریز است.

خونه به خونه اولین بازی فصل جدید را در ورزشگاه خودی برگزار می‌کند تا شاید با حمایت تماشاگران بابلی از قعر جدول رهایی یابد.
بابلی‌ها که با مشکلات زیادی از جمله تغییر کادر مدیریتی و آماده نبودن ورزشگاه خانگی در این فصل روبرو بودند به سختی تلاش کردند تا در فصل جدید لیگ فوتبال آزادگان نتیجه دلخواه را بگیرند و حالا امیدوارانه برای حفظ سهمیه خود در لیگ یک به میدان می‌روند.

ورزشگاه شهدای ۷ تیر بابل اگرچه هنوز بطور کامل تکمیل نشده، اما برای میزبانی از بازی‌های خونه به خونه و رقبا آماده شده است.

مدیران تیم خونه به خونه تماشای این بازی را رایگان اعلام کردند تا طرفداران خونه این تیم در زیر باران به تشویق نماینده خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور بپردازند.

اکبر میثاقیان که در انتهای نیم فصل به جمع خونه به خونه پیوست امروز باید بی بهانه به دنبال پیروزی در این جدال باشد تا با شکست شهرداری تبریز کمی در جدول رده بندی احساس آرامش کنند.

خونه به خونه از ۱۹ بازی گذشته خود ۱۵ امتیاز کسب کرده است و اکنون در رده چهاردهم جدول ۱۶ تیمی و چهار رده پایین‌تر از شهرداری تبریز قرار دارد.

انتهای پیام/ک


آماده شدن ورزشگاه ۷ تیر بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار