جانشین پلیس راه استان گیلان:

جاده‌های گیلان لغزنده و بارانی است/ مسافران زمان برگشت سفر خود را به تاریکی هوا موکول نکنند

جانشین پلیس راه گیلان گفت:محور‌های جلگه‌ای و کوهستانی استان بر اثر بارش باران لغزنده است و رانندگان باید برای جلوگیری از سوانح رانندگی با احتیاط بیشتری تردد کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه استان گیلان گفت: در حال حاضر در اغلب محور‌های جلگه‌ای و کوهستانی استان شاهد بارش باران هستیم، بنابراین رانندگان باید برای جلوگیری از هرگونه سوانح رانندگی پایبند قوانین راهنمایی و رانندگی باشند.

وی همچنین از مصدوم شدن ۲۴ نفر بر اثر تصادف در شبانه روز گذشته در جاده‌های استان خبر داد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر این سوانح جاده‌ای ۲۴ نفر مجروح و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

جانشین پلیس راه استان گیلان گفت: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و رعایت نکردن حق تقدم از مهم‌ترین علت تصادف جاده‌های استان در شبانه روز گذشته بوده است.

سرهنگ جابر صفاری، با اشاره به اینکه اوج وقوع سوانح رانندگی در جاده‌های گیلان ساعت ۱۶ تا ۲۰است، افزود: برای جلوگیری از هرگونه سوانح رانندگی باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد.

وی، با بیان اینکه بخشی از مسافران هنوز گیلان را به مقصد خود ترک نکرده اند، گفت: با توجه به لغزندگی معابر مسافران سفر خود را مدیریت کرده و زمان برگشت خود را به تاریکی هوا موکول نکنند.

جانشین پلیس راه استان گیلان افزود: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در جاده‌های استان، درحال حاضر ترافیک عادی است و رانندگان می‌توانند باید پرهیز از رفتار‌های پرخطر از جمله سبقت و سرعت غیر مجاز در جاده‌ها از هرگونه حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

سرهنگ جابر صفاری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

لغزنده بودن محورهای جلگه ای و کوهستانی گیلان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.