معرفی برترین تیراندازان استان سمنان

رقابت‌های آزاد تیراندازی استان سمنان بزرگداشت دهه فجر با معرفی برترین‌ها پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رقابت‌های آزاد تیراندازی استان سمنان در ۲ رشته تفنگ بادی و تپانچه در سالن شهدای گمنام سمنان و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

در این رقابت‌ها عاطفه سلطانیه از دامغان مقام اول رشته تفنگ رده سنی بزرگسالان را کسب کرد.در این رشته زهرا لجرانپور از گرمسار و ساجده خراسانی از سمنان به ترتیب مقام دوم و سوم شدند.

صفورا فرخ و سمانه ملکی تیراندازان دامغانی مقام اول و دوم رشته تپانچه رده سنی بزرگسالان را کسب کردند و الهه شادلو از گرمسار سوم شد.

فاطمه قدرتی از دامغان، فاطمه میراخورلی از گرمسار و کوثر طاهر دیگر تیرانداز دامغانی در رشته تپانچه رده سنی جوانان و نوجوانان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

سیروس نفری از گرمسار مدال طلای این رقابت‌ها را در رده سنی بزرگسالان رشته تفنگ بادی از آن خود کرد و حامی یحیی و مصطفی امینی هر ۲ از دامغان به ترتیب جایگاه دوم و سوم دست یافتند.

رجبعلی برزگر از سمنان، محمد بشیری و محمود باقرنژاد تیراندازان دامغانی مقام‌های اول تا سوم رشته تپانچه رده سنی بزرگسالان را کسب کردند.

علیرضا دانشور از گرمسار در رشته تفنگ بادی رده سنی نوجوانان و جوانان مدال طلا را از آن خود کرد و امیرحسین قاسمی و سید احمدرضا مظلوم حسینی از سمنان به جایگاه دوم و سوم دست یافتند.

مهدی یار خطیبی از دامغان، طا‌ها شادلو از گرمسار و سیدپویا خادمیان از سمنان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم رشته تپانچه رده سنی نوجوانان و جوانان را در این رقابت‌ها کسب کردند.

انتهای پیام / گ

برترین تیراندازان استان سمنان معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار