افتتاح سه واحد بوم گردی در روستای چوپانان نایین

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری نایین گفت: سه واحد بوم گردی در روستای چوپانان با اعتباری بالغ بر 7میلیارد ریال افتتاح شد.

محمود مدنیان با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به  ظرفیت های تاریخی و گردشگری نایین، گفت: سه واحد اقامتی و بومگردی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال و اشتغال 12 نفر در روستای چوپانان به بهره برداری رسید.
به گفته رئیس میراث فرهنگی و گردشگری نایین، بخش انارک شهرستان نایین دارای پتانسیلهای بالای گردشگری در زمینه جاذبه های کویر، حیات وحش زیبا، بافت بسیار زیبای تاریخی و گردشگری، معدن مهترین منبع جذب گردشگر برای شهرستان محسوب می شود که با افتتاح و راه اندازی واحدهای بوم گردی وجاذبه ی بومی فرهنگی منطقه می تواند به یکی از مهمترین مراکز گردشگری کویری استان تبدیل شود.

این کارشناس میراث فرهنگی و گردشگری گفت: با توجه به جاذبه های تاریخی، طبیعی و بکر منطقه و با تهیه و اجرای طرح های بزرگ گردشگری ازجمله ایجاد واحدهای بوم گردی، ایجاد کمپینگ ها و مجتمع های گردشگری، راه اندازی گردشگری معدن، شهرستان نایین به یکی از مناطق مهم گردشگری شرق استان تبدیل خواهد شد.
سه واحد بوم گردی با حضور فریدون الله یاری، مدیر کل میراث فرهنگی استان، امام جمعه نایین، نماینده و فرماندار شهرستان در روستای چوپانان افتتاح شد.

انتهای پیام /س

ظرفیت های گردشگری نائین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.