درخشش دانش آموزان با نیازویژه کردستانی در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: دانش آموزان با نیازویژه کم توان ذهنی استان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور خوش درخشیدند.

 خلیل رنجبر رییس آموزش وپرورش استثنایی استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: در ششمین دوره مسابقات دوومیدانی جانبازان و معلولین قهرمانی باشگاه‌های کشور ایوب نوری و سامان رازی دو دونده کم توان ذهنی متوسطه حرفه‌ای نوآوران سنندج با کسب مقام اول، مدال طلا را برگردن آویختند.

وی افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت پیشکسوت و مربی جانباز سرافراز محمد راهداری، در دو گروه مردان و زنان از ۱۶ تا ۱۹ بهمن به میزبانی ورزشگاه تختی شهرستان اهواز در استان خوزستان برگزار شد.

رنجبر با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات در بخش مردان ۱۱ تیم و در بخش زنان ۵ تیم در ماده‌های پرتاب نشسته و ایستاده، پرش و دوومیدانی به رقابت پرداختند؛ بیان کرد: ایوب نوری در ماده ۵۰۰۰ متر مدال طلا وسامان رازی در ماده ۴۰۰ متر موفق به کسب مدال طلا شدند.

رنجبر خاطر نشان کرد: ایوب نوری همچنین در مسابقات قهرمانی کشوردوومیدانی ورزشکاران باهوش میانه (ID بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که آذرماه جاری در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد با کسب مدال طلا در ماده ۵۰۰۰ متر برای آمادگی حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ استرالیا به اردوی تیم ملی دعوت شد.

شایان ذکر است در طول این رقابت‌ها سعدالله جدیدی مربیگری وهدایت این دانش آموزان با نیاز ویژه را برعهده داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.